Пошуковий запит: <.>K=українське суспільство<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Єрмолаєв А. В. Від стратегічних досліджень - до інтелектуального менеджменту/А. В. Єрмолаєв // Стратегічні пріоритети. -К.:НІСД, 2012,N N 1.-С.5-8
|
>2.
| Антонова О. Р. Основні тенденції розвитку сімейної політики в Україні за участю держави і громадськості/О. Р. Антонова // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при президентові України, 2017,N N 1.-С.91-96
|
>3.
| Арсеєнко А. Камо грядеши, Україно, у XXI столітті?/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 1.-С.30-33
|
>4.
| Балабанова Н. В. Суспільство знань та інновацій: шлях до майбутнього України/Наталія Балабанова. - 2005
|
>5.
| Бебик В. "Третя республіка": державний устрій та ідеологія/В. Бебик, О. Самойленко, Н. Трач // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 4.-С.3-13
|
>6.
| Бевзенко Л. Громадянський волонтерський рух в Україні: соціальна база довіри та підтримки/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.45-52
|
>7.
| Бекешкіна І. Громадянське суспільство як гарант демократії/І. Бекешкіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.148-151
|
>8.
| Бойко Н. Е-реформування - позитивний поштовх до перетворень суспільтствіа/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 1.-С.44-46
|
>9.
| Бойко Н. Реформи електронного урядування держави та ризики втрати довіри до влади/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.178-180
|
>10.
| Бурлачук В. Ф. Привид свободи. Доля демократичних інститутів в Україні/В. Ф. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 2.-С.185-203
|
>11.
| Вишняк О. Політична відповідальність органів держави: напрями дослідження/О. Вишняк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.19-20
|
>12.
| Герус О. Дискурс-аналіз комерційної реклами в контексті дослідження практик споживання/О. Герус // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 2.-С.142-164
|
>13.
| Головаха Є. Ризикоутворювальні феномени сучасної української демократії/Є. Головаха // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.152-155
|
>14.
| Гордійчук О. О. Етногенез та основні риси української ментальності: соціально-філософський контекст/О. О. Гордійчук // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021,N N 2(90).-С.52-62
|
>15.
| Гранчак Т. Інформаційно-аналітичний супровід управлінських рішень з реалізації державної етнонаціональної політики/Т. Гранчак // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -К.:НБУВ, 2009. т.Вип. 23.-С.135-155
|
>16.
| Гринів О. Від національного державотворення до українофобства/Олег Гринів // Наука і суспільство. -К.:Укр. Центр духов. культури, 2020,N N 9/10.-С.39-43
|
>17.
| Дембіцький С. Ворожість і міжособистісна сензитивність як характеристики спілкування про політику: кейс України/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 4.-С.34-39
|
>18.
| Доценко Л. Л. Методика вивчення курсу "Громадянська освіта"/Л. Л. Доценко // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2020,N N 7/9.-С.19-24
|
>19.
| Здіорук С. І. Пріоритети і перспективи гуманітарної політики Української Держави/С. І. Здіорук, М. Т. Степико // Стратегічні пріоритети. -К.:НІСД, 2011,N N 2.-С.37-48
|
>20.
| Злобіна О. Суспільні рухи в сучасному соціально-політичному контексті України/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.14-18
|
>21.
| Князєва О. Загальні тенденції інституційної довіри в сучасному українському соціумі: перезавантаження методології/О. Князєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 4.-С.28-31
|
>22.
| Ковпак Л. В. Найближча історія : Україна, 1945-2000 рр./Л. В. Ковпак. - 2007
|
>23.
| Козловець М. А. Соціокультурні, соціально-економічні та геополітичні детермінанти міграційних процесів у сучасному українському суспільстві/М. А. Козловець, О. М. Білобровець, Т. В. Краснобока // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філологічні науки. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2022,N N 1 (91).-С.30-40
|
>24.
| Костенко Н. "Цифрові ризики" соціальних комунікацій/Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.165-166
|
>25.
| Кравченко В. І. Звільнення від "Малоросійства"/Валерій Кравченко. - 2017
|
>26.
| Макеєв С. До виправдання популізму/С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.159-164
|
>27.
| Мартинова І. С. Словник історичних термінів і понять/[І. С. Мартинова]. - 2011
|
>28.
| Обрії особистості/[упоряд.: О. Гнатюк, Л. Фінберг ; ред. О. Купріян]. - 2011
|
>29.
| Пірен М. І. Маніпулятивні впливи професійно-духовного лідерства та управлінської культури владної еліти - шлях до успішності реформ в Україні/М. І. Пірен // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при президентові України, 2017,N N 3.-С.5-9
|
>30.
| Пірен М. І. Професійна відповідність управлінської культури керівників владних інститутів - об'єктивна потреба суспільних змін в Україні/М. І. Пірен // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при президентові України, 2018,N N 4.-С.150-156
|
|
|