Пошуковий запит: <.>K=уміння<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Дубасенюк О.А. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи/О. А. Дубасенюк // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.100-173
|
>2.
| Балкашина О.Ю. Практичність комунікативних технологій у вивчені іноземних мов /О. Ю. Балкашина // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2007,N N 4.-С.19 - 20
|
>3.
| Германова О. Філософія удосконалення вимагає креативних підходів, уміння витримувати конкуренцію/О. Германова // Вісник податкової служби України . -К., 2008,N №29.-С.22-25
|
>4.
| Паламарчук В. Ф. Як виростити інтелектуала/В. Ф. Паламарчук. - 2000
|
>5.
| Битько Ю. В. Інноваційні підходи до вивчення світової літератури/Юлія Битько ; [упоряд. О. Аверіна ; ред. рада: М. Мосієнко, М. Голубенко, О. Аверіна]. - 2014
|
>6.
| Харченко Н. Уміння працювати в команді/Н. Харченко // Шкільний світ. -К.:Шкільний світ, 2019,N N 15(серп.).-С.16-19
|
>7.
| Гульянц Э. К. Учите детей мастерить/Э. К. Гульянц. - 1984
|
>8.
| Підготовка учнів інтернатних закладів до життєдіяльності у відкритому суспльстві/[Канішевська Л. В. та ін.]. - 2013
|
>9.
| Методы и приемы деятельности менеджера и бизнесмена/Ин-т праксекологии. - 1994
|
>10.
| Шелехова Г. Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи/Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2012,N N 7.-С.22-26
|
>11.
| Грабовий А. Навчальний хімічний експеримент як чинник формування в учнів ключової компетентності уміння вчитися впродовж життя/А. Грабовий // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 6.-С.5-10
|
>12.
| Савченко О. Уміння учнів вчитися у дидактичній системі В. О. Сухомлинського/О. Савченко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 9.-С.1-3
|
>13.
| Лиходєєва Г. В. Розвиток навчально-дослідницьких умінь учнів у процесі навчання елементів стохастики/Г. В. Лиходєєва. - 2018
|
>14.
| Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/С. Ткаченко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 2.-С.29-30
|
>15.
| Задкова О. Формування готовності до вирішення проблемних ситуацій професійної діяльності у майбутніх пілотів: комунікативні уміння/О. Задкова, О. Бродова // Вища школа. -К.:Знання України, 2016,N N 5.-С.110-117
|
>16.
| Гривко А. В. Формування читацьких умінь учнів: сучасні підходи та світовий досвід/А. В. Гривко // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 2.-С.59-67
|
>17.
| Олійник О. В. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування конструктивних умінь молодших школярів/Олійник Олеся Василівна ; [наук. керівник Хомич Л. О.]. - 2017
|
>18.
| Мацько О. Основні правила етикетного спілкування/Оксана Мацько // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2018,N N 5.-С.31-35
|
>19.
| Угніч Р. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку/Руслана Угніч // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2018,N N 5.-С.12-19
|
>20.
| Шостак Л. Формування уміння розв'язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності/Л. Шостак // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.27-32
|
|
|