Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління рекламною діяльністю<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.49/О-63
Автор(и) : Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна
Назва : Психологія управління : посібник
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2003
Кільк.характеристики :568 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Л-ра: с. 551-560. - Термінол. словник: с. 561-567
ISBN, Ціна 966-8226-06-2: 26.50 грн
ББК : 88.49
Предметні рубрики: Управління-- Психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: У посібнику узагальнено й систематизовано знання з психології управління: феномен, загальні засади, структуру, функції, методологію, історію розвитку і найхарактерніші сучасні тенденції. Всебічно розкрито соціально-психологічні особливості управління, психологію управлінської діяльності, психологічні особливості особистості й організації в управлінні.
Примірники : всього : ЧЗ(2), ВВ(1), АБ(1)
Вільні : ЧЗ(2), ВВ(1), АБ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1(075.8)/М58
Автор(и) : Захарченко О. В., Сіваченко І. Ю., Сотніков Ю. М., Наумчик А. А.
Назва : Міжнародний агробізнес. Кредитно-модульний курс : навч. посіб. . -3-тє вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. літ., 2012
Кільк.характеристики :283, [1] с.: табл.
Примітки : Дод.: с. 238-278. - Літ.: с. 279-283. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-611-01-0326-8: 63.00 грн
УДК : 631.1(075.8)
ББК : 65.32я73
Предметні рубрики: Сільське господарство-- Міжнародний бізнес
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні основи міжнародного агробізнесу та сучасна міжнародна агропромислова система.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П14
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Палеха, Ольга Юріївна
Назва : Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2013
Кільк.характеристики :478[2] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примітки : Л-ра: с. 459-475
ISBN, Ціна 978-966-2609-07-3: 165.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг-- Прийняття рішень-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--управління рекламною діяльністю--управление рекламной деятельностью--рекламна компанія--рекламная компания--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--консультативна діяльність--консультативная деятельность--консалтінгова діяльність--консалтинговая деятельность--електронна комерція--электронная коммерция
Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)