Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=управління різноманітністю товарного ринку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:005.21](0/R19-195763
Автор(и) : Rangan, V. Kasturi, Shapiro, Benson P., Moriarti, Rowland T.
Назва : Business marketing straregy : cases, concepts, and applications
Вихідні дані : Chicago; Bogota; Boston: Irwin, 1995
Кільк.характеристики :XIV, 850 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - Ind.: p. 842-850
ISBN, Ціна 0-256-16911-X: 11.00 грн
УДК : 339.138:005.21](075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Менеджмент-- Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг бізнес-бізнес--основні продажі--управління новими продуктами--управління зрілими продуктами--управління різноманітністю товарного ринку--промисловий маркетинг-менеджмент
Анотація: This book is based on the extremely successful business marketing course at the Harvard business School. We tree co-authors have taught the course for over a decade and a half, from the mid-70s to the early 90s, and almost every year it has been among the best rated of the second-year MBA electives.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)