Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=формування маркетингових стратегій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/W18
Автор(и) : Walker, Orville C., Boyd, Harper W., Larreche, Jean-Claude
Назва : Marketing strategy : planning and implementation
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, McGraw-Hill, 1996
Кільк.характеристики :XXIII, 362 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - Name Ind.: p. 381-383. - Subj. Ind.: p. 384-392
ISBN, Ціна 0-256-13692-0: 11.00 грн
ISBN, Ціна 0-256-0692-9 (International Student's Ed.): Б.ц.
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічна роль маркетингу--аналіз можливостей--формування маркетингових стратегій--впровадження та контроль--реалізація бізнес- та маркетингових стратегій
Анотація: This text covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy, and offers a focus on the strategic planning process and marketing's interfunctional relationship.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)