Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=функции маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(477)/П75
Автор(и) : Примак, Тетяна Олександрівна
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: МАУП, 2001
Кільк.характеристики :198, [2] с.: рис., табл.
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Л-ра: с. 198-199
ISBN, Ціна 966-608-080-Х: 11.00 грн
УДК : 339.138(477)
ББК : 65.050.9(4УКР)24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія маркетингу--история маркетига--функції маркетингу--функции маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегия ценообразования--стратегія ціноутворення--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації
Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(2), АБ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(2), АБ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(038)=161./Г62-206870
Автор(и) : Голубков, Евгений Петрович
Назва : Маркетинг : словарь
Вихідні дані : Москва: Экономика; Москва: Дело ЛТД, 1994
Кільк.характеристики :157, [3] с.: рис.
Примітки : Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159
ISBN, Ціна 5-86461-153-0: 210.000 крб
УДК : 339.138(038)=161.1
ББК : 65.050.24я2
Предметні рубрики: Маркетинг-- Словники
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--контроль маркетинга--контроль маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговая деятельность--маркетингова діяльність--функции маркетинга--функції маркетингу--планирование--планування--ценообразование--ціноутворення--выбор рынков--вибір ринків--термины--терміни--словари--словники
Анотація: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу].
Примірники :БГ(1)
Вільні : БГ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)