Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=функції маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М84
Автор(и) : Мостенська, Тетяна Леонідівна
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2006
Кільк.характеристики :240 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет харчових технологій
Примітки : Літ.: с. 237
ISBN, Ціна 966-8254-42-3: 40.00, 35.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Теорія
Географіч. рубрики:
Анотація: Основи маркетингу, який визначає стратегічні цілі організації та сприяє їх реалізації.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1(075.8)/М58
Автор(и) : Сіваченко І. Ю., Захарченко О. В., Семенов В. Ф., Побережний Д. В.
Назва : Міжнародний агробізнес : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. . -Вид. 2-ге, переробл. та допов.
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :264, [2] с.: табл.
Примітки : Термін. слов.: с. 241-256. - Дод.: с. 257-260. - Літ.: с. 261-264. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-364-757-9: 55.00 грн
УДК : 631.1(075.8)
ББК : 65.32я73
Предметні рубрики: Сільське господарство-- Міжнародні відносини
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні поняття продовольчого маркетингу, організаційної структури агробізнесу. Характеристика міжнародної агропродовольчої системи, визначення основних тенденцій розвитку світового продовольчого ринку.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Бачинська О. М.
Назва : Маркетинг : навчально-метод. посіб.
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2005
Кільк.характеристики :191 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
Ціна : 10.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(477)/П75
Автор(и) : Примак, Тетяна Олександрівна
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: МАУП, 2001
Кільк.характеристики :198, [2] с.: рис., табл.
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Л-ра: с. 198-199
ISBN, Ціна 966-608-080-Х: 11.00 грн
УДК : 339.138(477)
ББК : 65.050.9(4УКР)24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія маркетингу--история маркетига--функції маркетингу--функции маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегия ценообразования--стратегія ціноутворення--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації
Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(2), АБ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(2), АБ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/К77
Автор(и) : Крамаренко В. І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: ЦУЛ, 2003
Кільк.характеристики :258 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-584-129-7: 16.50 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), АБ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), АБ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(038)=161./Г62-206870
Автор(и) : Голубков, Евгений Петрович
Назва : Маркетинг : словарь
Вихідні дані : Москва: Экономика; Москва: Дело ЛТД, 1994
Кільк.характеристики :157, [3] с.: рис.
Примітки : Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159
ISBN, Ціна 5-86461-153-0: 210.000 крб
УДК : 339.138(038)=161.1
ББК : 65.050.24я2
Предметні рубрики: Маркетинг-- Словники
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--контроль маркетинга--контроль маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговая деятельность--маркетингова діяльність--функции маркетинга--функції маркетингу--планирование--планування--ценообразование--ціноутворення--выбор рынков--вибір ринків--термины--терміни--словари--словники
Анотація: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу].
Примірники :БГ(1)
Вільні : БГ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М27
Автор(и) : Липчук В. В., Дудяк Р. П., Бугіль С. Я., Янишин Я. С.
Назва : Маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :455, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-574-053-8: 280.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Ринкова економіка-- Торгова інфраструктура
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції маркетингу--ринкова атрибутика товарів--маркетинг послуг--ринок нових товарів--цінова політика--система товаропросування--маркетинг торговельної струтури--маркетинг комунікацій--маркетингове дослідження--аналіз ринкової ситуації--сегментація ринку--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проскурніна Н.
Назва : Штучний інтелект у маркетинговій діяльності
Місце публікування : Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право: наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К.: Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2020. - N 4. - С. 129-140 (Шифр ztef/2020/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Цифрові технології-- Розвиток
Маркетинг-- Штучний інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персоналізація споживачів--машинне навчання--функції маркетингу--генерація контенту--трансформаційні процеси
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П76
Автор(и) : Примак, Тетяна Олександрівна
Назва : Маркетинг : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів . -2-ге вид., випр. и доп.
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2004
Кільк.характеристики :228 с.: рис., табл.
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Л-ра: с. 223-224
ISBN, Ціна 966-608-405-8: 15.08 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія маркетингу--функції маркетингу--маркетингові дослідження--стратегія ціноутворення--маркетингова діяльність--маркетингові комунікації
Анотація: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)