Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цена<.>
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гельбрас В.
Назва : Цена экономических успехов Китая
Місце публікування : Мировая экономика и международные отношения. - М.: Наука, 2007. - N 9. - С. 26-35. - (Шифр meim/2007/9)
Предметні рубрики: Восточная Азия: перспективы развития
Географіч. рубрики: Китай
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655(075.8)/К 89
Автор(и) : Кузнецов Б.А.
Назва : Экономика и организация издательской деятельности : учебник
Вихідні дані : М.: АСТ; М.: Астрель, 2006
Кільк.характеристики :320 с
Серія: Высшая школа
Примітки : Алф.-предм. указ.: с. 313-316 . - Бібліогр.: с. 317-319
ISBN, Цена 5-17-035425-8: 056.00 грн
ISBN, Цена 5-271-13663-9: Б.ц.
УДК : 655(075.8)
ББК : 76.17я73
Предметні рубрики: Видавнича справа
Географіч. рубрики:
Анотація: Процессы издательской деятельности, распространение и продажа изданий на книжном рынке.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339:001.894](075./В70-097026
Автор(и) : Волынец-Руссет, Энгмар Ярославович
Назва : Коммерческая реализация изобретений и ноу-хау (на внешних и внутренних рынках) : учеб.
Вихідні дані : Москва: Юристъ, 1999
Кільк.характеристики :326 с.: табл.
Серія: Homo faber
Примітки : Лит.: с. 324-325
ISBN, Цена 5-7975-0113-9: 7.91 грн
УДК : 339:001.894](075.8)
ББК : 65.5
Предметні рубрики: Винаходи-- Ліцензування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): изобретения--лицензирование--новые технологии--нові технології--торговля лицензиями--торгівля ліцензіями--лицензионные договора--ліцензійні договори--торговые сделки--торгівельні угоди--ноу-хау--патенты--патенти--цена лицензии--ціна ліцензії--эффективное приобретение лицензии--ефективне придбання ліцензії--торговля лицензиями--торгівля ліцензіями
Анотація: Изложены основные вопросы организации и техники коммерческой реализации изобретений и ноу-хау как на внутреннем, так и на внешнем рынке.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.5:336.711.61/А67
Автор(и) : Аникин, Андрей Владимирович
Назва : Золото: международный экономический аспект : [монография]
Вихідні дані : Москва: Междунар. отношения, 1988
Кільк.характеристики :336 с
ISBN, Цена 5-7133-0086-2: 1.70 р.
УДК : 339.5:336.711.61
ББК : 65.5
Предметні рубрики: Світова економіка-- Золото
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): деньги и золото--гроші та золото--производство--виробництво--рынок и потребление--ринок і споживання--власть золота--влада золота--золотой стандарт--золотий стандарт--международная валютная система--міжнародна валютна система--цена золота--ціна золота--экономика и политика--економіка і політика
Анотація: Книга посвящена роли золота в международных экономических отношениях. Освещается выполнение золотом функций мировых денег, анализируется "золотая политика" главных капиталистических стран.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 330.11(02)/А72
Автор(и) :
Назва : Антология экономической классики: в 2 т./ [сост. И. А. Столяров]. Т. 1
Вихідні дані : М.: Эконов, 1991
Кільк.характеристики :475 с
Примітки : Коммент. в подстрочном примеч.
ISBN, Цена 5-85978-002-8: 26.40 крб
УДК : 330.11(02)
ББК : 65.5
Предметні рубрики: Економічні вчення, 19 ст.
Зміст : Трактат о налогах и сборах/ В. Петти. Исследование о природе и причинах богатства народов/ А. Смит. Начала политической экономии и налогового обложения/ Д. Рикардо.
Анотація: В антологию включены следующие работы: В. Петти "Трактат о налогах и сборах" ; А. Смит "Исследование о природе и причинах богатства народа" (отдельные главы) ; Д. Рикардо "Начала политической экономии и налогового обложения".
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075.8)/М13
Автор(и) : Мазур, Олена Євгеніївна
Назва : Ринкове ціноутворення : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :479, [1] с.: граф., табл.
Примітки : Л-ра: с. 474-479
ISBN, Цена 978-611-01-0344-2: 81.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.256я73
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Анотація: Видання містить інформацію щодо ринкового ціноуторення, встновлення цін на товари, а також побудови оперативної цінової політики з урахуванням економічної кон'юктури.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/І-49
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2005
Кільк.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Цена 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/П22
Автор(и) : Пащук, Ольга Вікторівна
Назва : Маркетинг послуг: стратегічний підхід : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2005
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примітки : Л-ра: с. 545-558
ISBN, Цена 966-8556-47-X: 52.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок послуг--рынок услуг--залучення споживачів--привлечение потребителей--непередбачуваність послуг--непредсказуемость услуг--споживання послуг--потребление услуг--потреби споживачів--потребности потребителей--оцінка наданих послуг--оценка предоставляемых услуг--оцінка пропозиції--оценка предложения--споживчий портфель--потребительский портфель--скарги споживачів--жалобы потребителей--притензії споживачів--притензии потребителей--гарантії підприємств--гарантии предприятия--конкурентна позиція підприємств--конкурентная позиция предприятий--попит на послуги--спрос на услуги--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--планування маркетингу--планирование маркетинга--пропозиції послуги--предложение услуг--розробка нової послуги--разработка новой услуги--ціна послуг--цена услуг--реклама послуг--реклама услуг--комунікації послуг--коммуникации услуг--якість послуг--качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К21
Автор(и) : Кардаш, Віктор Якович
Назва : Маркетингова товарна політика : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1997
Кільк.характеристики :156 с.: рис., табл.
Колективи : Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 152
ISBN, Цена 966-574-105-5: 11.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--класифікація послуг--классификация услуг--номенклатура продукції--номенклатура продукции--ціна товару--цена товара--методи ціноутворення--методы ценообразования--якість продукції--качество продукции--рейтинг товару--міжнародні критерії конкурентоспроможності товару--международные критерии конкурентоспособсти товара--імідж товару--имидж товара--ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--сегментування ринку--сегментирование рынка--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--диверсифікація товарної політики--диверсификация товарной политики--управління продуктом--управление продуктом--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--зрілість товару--зрелость товара--планування нової продукції--планирование новой продукции--товарні марки--товарные марки--штрихове кодування--штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/Ф33
Автор(и) : Федорова, Валентина Андріївна, Соловйова, Оксана Анатоліївна
Назва : Економіка підприємств та міжнародних компаній : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :229, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Дніпропетровський національний університет
Примітки : Слов. основних термін. і понять: с. 217-223. - Л-ра: с. 224-228. - Дод.: с. 229
ISBN, Цена 978-966-364-711-1: 24.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики: Економіка підприємста --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Визначено основні чинники ефективного розвитку підприємств, як в країні, так і на зовнішніх ринках, наведено приклади управлінських ситуацій.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1), АБ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1), АБ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)