Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ценовая политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-34 
1.

Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства/В. Л. Корінєв. - 2001
2.

Управління корпоративними фінансами/Н. М. Дєєва [та ін.] ; за ред. Н. М. Дєєвої. - 2007
3.

Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
4.

Маркетинг для магістрів. Т. 2
5.

Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики/В. Н. Парсяк. - 2007
6.

Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - 2007
7.

Колесников О.В. Ціноутворення/О. В. Колесников. - 2007
8.

Говорушко Т. А. Малий бізнес/Т. А. Говорушко, О. І. Тимченко. - 2006
9.

Маркетинг/Р. П. Дудяк [та ін.]. - 2003
10.

Іванілов О. С. Економіка підприємства/О. С. Іванілов. - 2009
11.

Черномаз П. О. Міжнародний маркетинг/П. О. Черномаз. - 2010
12.

Дурович А. П. Маркетинг гостиниц и ресторанов/А. П. Дурович. - 2006
13.

Прокопенко О. В. Поведінка споживачів/О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - 2008
14.

Ковальчук Т. Т. Актуалітети політики розвитку/Т. Ковальчук, В. Черняк, В. Шевчук. - 2009
15.

Колесников О. В. Ціноутворення/О. В. Колесников. - 2010
16.

DeLong J. B. Macroeconomics/J. Bradford DeLong. - 2002
17.

Международный маркетинг/[Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - 1999
18.

Ерухимович И. Л. Ценообразование/И. Л. Ерухимович. - 1999
19.

Мельник Л. Г. Економіка підприємства: конспект лекцій/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева. - 2004
20.

Мальська М. П. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика/М. П. Мальська, І. С. Пурська. - 2013
21.

Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства/Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. - 2012
22.

Окландер М. А. Маркетингова цінова політика/М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - 2012
23.

Холловей Дж. К. Туристический маркетинг/Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 2008
24.

Пурська І. С. Міжнародний маркетинг/І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - 2012
25.

Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - 2013
26.

Земляков І. С. Основи маркетингу/І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. - 2004
27.

Планування маркетингу/О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2013
28.

Оксанич О. Е. Калькуляція собівартості продукції, робіт та послуг/О. Е. Оксанич, І. А. Волкова, О. О. Миронова. - 2013
29.

Студинская Г. Я. Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд/Г. Я. Студинская. - 2011
30.

"Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", міжнародна науково-практична конференція(2;2014;Житомир). Тези II Міжнародної науково-практичної конференції "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", 20-21 листопада 2014 року/М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, В'ятськ. держ. с.-г.акад., Ін-т екон. природокорист. та сталого розвитку НАН України. - 2014
 1-30    31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)