Пошуковий запит: <.>K=ценовая политика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства/В. Л. Корінєв. - 2001
|
>2.
| Управління корпоративними фінансами/Н. М. Дєєва [та ін.] ; за ред. Н. М. Дєєвої. - 2007
|
>3.
| Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
|
>4.
| Маркетинг для магістрів. Т. 2
|
>5.
| Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики/В. Н. Парсяк. - 2007
|
>6.
| Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - 2007
|
>7.
| Колесников О.В. Ціноутворення/О. В. Колесников. - 2007
|
>8.
| Говорушко Т. А. Малий бізнес/Т. А. Говорушко, О. І. Тимченко. - 2006
|
>9.
| Маркетинг/Р. П. Дудяк [та ін.]. - 2003
|
>10.
| Іванілов О. С. Економіка підприємства/О. С. Іванілов. - 2009
|
>11.
| Черномаз П. О. Міжнародний маркетинг/П. О. Черномаз. - 2010
|
>12.
| Дурович А. П. Маркетинг гостиниц и ресторанов/А. П. Дурович. - 2006
|
>13.
| Прокопенко О. В. Поведінка споживачів/О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - 2008
|
>14.
| Ковальчук Т. Т. Актуалітети політики розвитку/Т. Ковальчук, В. Черняк, В. Шевчук. - 2009
|
>15.
| Колесников О. В. Ціноутворення/О. В. Колесников. - 2010
|
>16.
| DeLong J. B. Macroeconomics/J. Bradford DeLong. - 2002
|
>17.
| Международный маркетинг/[Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - 1999
|
>18.
| Ерухимович И. Л. Ценообразование/И. Л. Ерухимович. - 1999
|
>19.
| Мельник Л. Г. Економіка підприємства: конспект лекцій/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева. - 2004
|
>20.
| Мальська М. П. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика/М. П. Мальська, І. С. Пурська. - 2013
|
>21.
| Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства/Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. - 2012
|
>22.
| Окландер М. А. Маркетингова цінова політика/М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - 2012
|
>23.
| Холловей Дж. К. Туристический маркетинг/Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 2008
|
>24.
| Пурська І. С. Міжнародний маркетинг/І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - 2012
|
>25.
| Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - 2013
|
>26.
| Земляков І. С. Основи маркетингу/І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. - 2004
|
>27.
| Планування маркетингу/О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2013
|
>28.
| Оксанич О. Е. Калькуляція собівартості продукції, робіт та послуг/О. Е. Оксанич, І. А. Волкова, О. О. Миронова. - 2013
|
>29.
| Студинская Г. Я. Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд/Г. Я. Студинская. - 2011
|
>30.
| "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", міжнародна науково-практична конференція(2;2014;Житомир). Тези II Міжнародної науково-практичної конференції "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", 20-21 листопада 2014 року/М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, В'ятськ. держ. с.-г.акад., Ін-т екон. природокорист. та сталого розвитку НАН України. - 2014
|
|
|