Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ценовые стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075.8)/К 60
Автор(и) : Колесников, Олексій Володимирович
Назва : Ціноутворення : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. . -3-тє вид., випр. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :144 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 133-135
ISBN, Ціна 978-966-364-532-2: 021.60 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметні рубрики: Ціноутворення
Цінова політика
Географіч. рубрики:
Анотація: Сфера утворення цін і її чинники.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.8(075.8)/І-21
Автор(и) : Іванова, Наталія Юріївна
Назва : Економічна теорія управління фірмою : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :266 с.: граф., табл.
Примітки : Л-ра: с. 262
ISBN, Ціна 978-611-01-0003-8: 74.40 грн
УДК : 330.8(075.8)
ББК : 65.01я73
Предметні рубрики: Економічна теорія
Управління теорія
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуто засоби практичного використання економічної теорії для вирішення реальних проблем і прийняття ефективних управлінських рішень.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075.8)/К60
Автор(и) : Колесников, Олександр Володимирович
Назва : Ціноутворення : навч. посібник . -4-те вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :158 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 149-151
ISBN, Ціна 978-611-01-0133-2: 43.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Анотація: [Четверте видання посібника з ціноутворення для студентів вузів].
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Стратегічний маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :631, [1] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626
ISBN, Ціна 978-611-01-0387-9: 117.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)