Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цифровий маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Ромат Е. Понятие цифрового (digital) маркетинга и его основные характеристики/Е. Ромат // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.21-27
2.

Маркетингові дослідження/Н. С. Косар [та ін.]. - 2018
3.

Дорошкевич Д. В. Алгоритм цифрового просування продукції високотехнологічного виробництва/Д. В. Дорошкевич, Л. В. Третьяков // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 13/14.-С.23-31
4.

Пономаренко І. Діджиталізація фінансового сектору/І. Пономаренко, Л. Рудюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2020,N N 3.-С.48-52
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)