Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.
339.138
М27


   
    Маркетинг [] : [сборник] / сост. А. И. Кредисов. - Киев : Україна, 1994. - 399 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-319-00922-4 : 60000.00 крб
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Маркетинг--Збірники
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- збут товарів -- сбыт товаров -- формування попиту -- формирование сбыта -- маркетинг промышленных товаров -- маркетинг промислових товарів -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- споживацька культура -- культура потребителя -- цінова політика -- ценовая политика
Анотація: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кредисов, А. И. \сост.\
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
М43


   
    Международный маркетинг [] = International marketing : учеб. пособие / [Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 199 с. - Лит.: с. 196-197. - ISBN 5-238-00104-5 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
принципи міжнародного маркетинга -- принципы международного маркетинга -- внешнеэкономическая деятельность предприятия -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства -- стратегія міжнародного маркетинга -- стратегия международного маркетинга -- експортна товарна політика -- экспортная товарная политика -- ценовая политика -- цінова політика -- міжнародні торгові угоди -- международные торговые соглашения -- міжнародний ринок -- международный рынок -- зарубежные инвестиции -- зарубіжні інвестиції -- міжнародні засоби комунікації -- международные средства коммуникации
Анотація: Концепция и стратегия международного маркетинга, вовросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики, методы выхода на международный рынок и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Васильев, Г. А.; Ибрагимов , Л. А.; Каменева, Н. Г.; Нагапетьянц, Н. А.; Ваасильев, Г. А. \ред.\; Ибрагимов, Л. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
338.5(075)
Е79


    Ерухимович, Ирина Леонидовна.
    Ценообразование [] : учеб.-метод. пособие / И. Л. Ерухимович ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - 2-е изд., стереотип. - К. : МАУП, 1999. - 108 с. : рис. - Библиогр.: с. 103-104. - ISBN 966-7312-92-5 : 6.60 грн
УДК
ББК 65.25я7
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
себестоимость продукции -- собівартість продукції -- затраты -- витрати -- прибыль -- прибуток -- рентабельность -- рентабельність -- ценообразования -- ціноутворення -- принципы ценообразования -- принципи ціноутворення -- рыночный механизм ценообразования -- ринковий механізм ціноутворення -- государственное регулирование цен -- державне регулювання цін -- виды цен -- види цін -- оптовые цены -- оптові ціни -- розничные цены -- родрібні ціни -- ценовая политика -- цінова політика -- методы установления цен -- методи встановленн цін -- рынок сбыта -- ринок збуту
Анотація: Теоретические, методологические и практические вопросы ценообразования в условиях рыночных отношений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
338.45(075)
Г 90


    Грузинов, Владимир Петрович.
    Экономика предприятия [] : учеб. пособие / В. П. Грузинов, В. Д. Грибов. - 2-е изд. - М. : Финансы и статистика, 1999. - 206, [2] с. : рис., табл. - Лит.: с. 203. - ISBN 5-279-01766-3 : 12.83 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Економіка--Підриємства--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
доход предприятия -- дохід підприємства -- прибыль предприятия -- прибуток підприємства -- рентабельность работы -- рентабельність роботи -- финансовое обеспечение -- фінансове забезпечення -- ценовая политика -- цінова політика -- экономический анализ -- економічний аналіз -- виды предпринимательства -- види підприємництва -- малые предприятия -- малі прідприємства -- бизнес-план -- бізнес-план -- трудовые отношения -- трудові стосунки
Анотація: Экономические основы функционирования предприятий в условиях рынка, ресурсы предприятий, экономические показатели результатов их деятельности, управление предпринимательской деятельностью предприятий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Грибов, Владимир Дмитриевич
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

5.
338.01
К 66


    Корінєв, В. Л.
    Цінова політика підприємства [] / В. Л. Корінєв. - К. : КНЕУ, 2001. - 257 с. : рис. - Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255. - ISBN 966-574-271-X : 15.60 грн
УДК
ББК 65.290-86
Рубрики: Економіка підприємства
   Ціноутворення

   
Кл.слова (ненормовані):
ринкова ціна -- рыночная цена -- маркетингова ціна -- маркетинговая цена -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- цінова тактика -- ценовая тактика -- ціновий ризик -- ценовой риск
Анотація: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
330.101.541(075.8)
D36


    DeLong, J. Bradford.
    Macroeconomics [Текст] / J. Bradford DeLong. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2002. - XXVI, 523 p. - Bibliogr.: p. 484-523. - ISBN 0-07-286558-X : 90.00 грн
Переклад назви: Макроекономіка
УДК
ББК 65.012.2я73
Рубрики: Макроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
макроэкономика -- американська економіка -- американская экономика -- бюджет -- грошова політика -- денежная политика -- податки -- налоги -- ринок (екон.) -- рынок (экон.) -- фондові біржі -- фондовые биржи -- безробіття -- безработица -- економічне зростання -- экономический рост -- інвестиції -- инвестиции -- торгівля -- торговля -- економічна політика -- экономическая политика -- цінова політика -- ценовая политика
Анотація: This book does move more smoothly through the water than its competitors, and will prove to be a better textbook for third-millenium macroeconomics courses.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075.8)
Г20


    Гаркавенко, Світлана Степанівна.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - Київ : Лібра, 2002. - 710 с. : табл. - Предм. покажч.: с. 701-704. - Літ.: с. 705-708. - ISBN 966-7035-41-7 : 48.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- стратегії маркетингу -- маркетингова діяльність -- маркетингові ситуації -- цінова політика -- ціноутворення -- товарна політика -- реклама -- конкурентоспроможність товару -- маркетингова комунікація -- економічний аналіз
Анотація: Розглядається сучасна концепція як філософія бізнесу, принципи, функції та види маркетингу. В практичну частину включено 50 типових маркетингових ситуацій та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 5
ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
658.8(075.8)
З-53


    Земляков, Ігор Семенович.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України , Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
338.45(075)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Економіка підприємства: конспект лекцій [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева = Economics of enterprise : the reader / Leonid Melnik, Aleksandra Karintseva. - Суми : Унів. кн., 2004. - 412 с. : рис., табл. - (Бібліотека "Економічна освіта"). - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с.367-411. - ISBN 966-680-094-2 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
підприємство -- предприятие -- тудові фактори -- трудовые факторы -- основний капітал -- основной капитал -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- природні фактори -- природные факторы -- інформаційні фактори -- информационные факторы -- витрати підприємства -- затраты предприятия -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- фінансова діяльність -- финансовая деятельность -- фактор часу -- фактор времени -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- розвиток підприємства -- развитие предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия
Анотація: У книзі розглянуто системи взаємопов'язаних економічних факторів діяльності та розвитку виробництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Гріньова, В. Н. \рец.\; Черваньов, Д. Г. \рец.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

11.
339.138(075)
Л88


   
    Маркетинг: основи теорії та практики [] : навч. посібник / [В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 3-тє вид., допов. і випр. - Л. : Магнолія плюс, 2005. - 288 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - ISBN 966-8340-01-9 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління ринком -- управление рынком -- товар -- цінова політика -- ценовая политика -- дистрибуція -- дистрибуция -- посредническая деятельность -- посередницька діяльність -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингова конкуренція -- маркетинговая конкуренция -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, Василь Васильович; Дудяк, Роман Петрович; Бугіль, Світлана Ярославівна; Липчук, Василь Васильович \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
330.101.542(075)
В11


    Вініченко, І. І.
    Мікроекономіка [] : навч. посіб. / І. І. Вініченко, Н. В. Дацій, С. О. Корецька ; М-во освіти і науки України. - Київ : Центр навч. літ., 2005. - 272 с. : граф., табл. - Літ.: с. 266. - ISBN 966-364-058-8 : 21.00 грн, 18.00 грн
УДК
ББК 65.012.1я73
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
предмет мікроекономіки -- попит і пропозиція -- цінова політика -- поведінка споживача -- теорія виробника -- ринок чистої монополії -- монополістична конкуренція -- олігополістичний ринок -- ринок праці -- ринок землі -- ринок капіталу -- ринок досконалої конкуренції -- загальна рівновага -- мікроекономічний аналіз
Анотація: Розглянуто основні питання мікроекономічного аналізу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дацій, Н. В.; Корецька, С. О.; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

13.
338.5(477)(075.8)
К60


    Колесников, Олександр Володимирович.
    Ціноутворення [] : навч. посіб. / О. В. Колесников. - 2-ге вид., випр. і допов. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 144 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 135-136. - ISBN 966-364-174-6 : 21.00 грн, 19.80 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ціноутворення -- прибуток -- конкуренція -- попит і пропозиції -- ринкова рівновага -- державне регулювання ринку -- монополія -- монополістична конкуренція -- цінова політика -- цінові стратегії -- методи ціноутворення
Анотація: Сфера утворення ціни і чинники ії створюючі є невід'ємною частиною суспільно-громадського життя держави. Ціноутворення - пульс економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 5
ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

14.
338.43
М80


    Мороз, Олена Омелянівна.
    Інституціональна система аграрної економіки України [] : монографія / О. О. Мороз. - Вінниця : Універсум-Вінниця, 2006. - 437 с. : рис., табл. - Літ.: с. 403-437. - ISBN 966-641-180-6 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)32
Рубрики: Сільське господарство--Економіка--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
еволюція аграрної сфери -- аграрний ринок -- форми господарювання -- інституціональний розвиток -- аграрна реформа -- історія аграрних реформ -- постіндустріальна трансформація АПК -- теорія катастроф -- методи нечіткої логіки -- нечітко-множинний підхід -- цінова політика -- сільськогосподарські підприємства -- інфраструктура аграрного ринку -- конкуренція -- інвестиційно-інноваційні основи
Анотація: Аналіз ефективності аграрних реформ в Україні з позицій інституціональної теорії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

15.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

16.


    Байцим, В.
    Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування [] / В. Байцим // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України : наук. журнал. - 2006. - N 4. - С. 90-96
Рубрики:
   
Кл.слова (ненормовані):
Цінова політика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
658(075.8)
М 50


   
    Менеджмент организаций [] : учебное пособие / Л. А. Киржнер [и др.]. - К. : КНТ, 2006. - 688 с. : рис., табл. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-373-026-9 : 070.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент організацій--Маркетинг організацій--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
господарські організації -- хозяйственные организации -- принципы управления предприятием -- принципи управління підприємством -- функції управління -- сучасні форми управління -- современные формы управления -- стратегия организации -- управленческие решения -- модели решений -- теория игр -- сетевое планирование -- мереживне планування -- маркетинг органнизации -- маркетинговый менеджмент -- мотивация в маркетинге -- конкурентоспособность организаций США и Японии -- конкурентоздатність організацій США і Японії -- науково-технічна політика -- асортиментна політика -- технологічна політика -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- державне організаційно-господарське регулювання -- государственное организационно-хозяйственноен регулирование -- організації країн ЄС -- інноваційний менеджмент -- інноваційний проект -- інвестиційний менеджмент -- інвестиційний ринок -- інвестиційний план підприємства -- портфель фінансових інвестицій -- економічний ризик -- экономический риск -- производственный риск -- виробничий ризик -- кредитний ризик -- фінансовий ризик -- зовнішньоекономічний ризик -- внешнеэкономический риск
Анотація: Теоретические основы менеджмента, его функции, принципы и методы управления; основы выработки и принятия управленческих решений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Киржнер, Л.А.; Киенко, Л.П.; Липейко, Т.И.; Тимонин, А.М.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

18.
Шифр: vnad/2006/4
   Журнал

Вісник Національної академії державного управління при Президентові України [Текст]. - К. : НАДУ при президентові України. - Виходить кожного кварталу
2006р. N 4
Зміст:
богданович, В. Методичний підхід до формалізації стратегічного планування у сфері державного управління забезпеченням національної безпеки держави / В. богданович, А. Семенченко. - С.5-24
Кл.слова: СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, БЕЗПЕКА ДЕРЖАВИ
Войтович, Р. "Корпоративна держава" та її роль в умовах глобалізації / Р. Войтович. - С.24-35
Кл.слова: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
Загороднюк, С. Інноваційний підхід у професійній діяльності державних службовців: методологічно-прикладні аспекти / С. Загороднюк. - С.42-54
Кл.слова: ІННОВАЦІЇ, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА
Шкурат, і. Демократичний потенціал державного управління в контексті економічного розвитку / і. Шкурат. - С.71-79
Кл.слова: ДЕМОКРАТІЯ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Матвієнко, П. До питання державного регулювання оплати праці в Україні / П. Матвієнко. - С.79-90
Кл.слова: ЗАРОБІТНА ПЛАТА
Байцим, В. Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування / В. Байцим. - С.90-96
Кл.слова: ЦІНОВА ПОЛІТИКА
Науменко, Р. Становлення державного регулювання позашкільної освіти в Україні (1917 - 1920 роки) / Р. Науменко. - С.96-103. - Освіта
Романенко, Є. Європейський та євроатлантичний курс країни: пошук моделі органів і громадянського суспільства / Є. Романенко. - С.103-111
Кл.слова: ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО
Попова, І. Стан та перспективи розвитку національно-культурних відносин на Херсонщині / І. Попова. - С.111-120
Кл.слова: КУЛЬТУРА
Курносенко, Л. Ефективність державного управління аграрним сектором економіки регіону / Л. Курносенко. - С.120-126
Кл.слова: АГРАРНА ЕКОНОМІКА
Ковбасюк, Ю. Економіка підприємтництва України: регіональний досвід / Ю. Ковбасюк. - С.126-135
Воробей, Р. Роль волосних правлінь як виконавчих органів станового самоврядування у здійсненні державного управління (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) / Р. Воробей. - С.135-141
Кл.слова: САМОВРЯДУВАННЯ
Лазор, О. Законодавче забезпечення реформування системи місцевого самоврядовання та муніципальної служби Італії / О. Лазор, І. Шелепницька. - С.141-157
Пірен, М. Проблеми духовності в системі управлінської культури політико-владної еліти в сачасній Україні / М. Пірен. - С.157-167
Кальниш, Ю. формування теоретико-методологічних засад сучасної політичної аналітики в Україні / Ю. Кальниш. - С.167-176
Козаков, В. Ціннісні ознаки діяльності державно-владних структур / В. Козаков. - С.176-188
Бондаренко, І. Владно-управлінські відносини в системі державногоуправління України / І. Бондаренко. - С.188-194
Бутирська, Т. Методологічні проблеми сучасного державного будівництва України / Т. Бутирська. - С.194-207
Богданович, В. Шляхи подолання демографічної кризи в умовах соціально-економічнї трансформацій / В. Богданович, В. Нестеровський. - С.207-214
Шульга, Л. Вітчизняний досвід розбудови системи управління освітою (20-30 роки ХХ століття) / Л. Шульга. - С.214-222
Кабаченко, Н. Традиційні підходи та інноваційні програми для бездомних / Н. Кабаченко. - С.229-235
Некрутенко, Н. Сучасні тенденції державного регулювання модлодіжного ринку праці в Україні / Н. Некрутенко. - С.235-242
Москаленко, С. взаємодія держави і громадських організацій як суб'єктів соціальної політики / С. Москаленко. - С.242-249
Лазар, І. / І. Лазар [та ін.] . - С.249-259
Інші автори: , , Нормативно-правове регулювання гендерної політики України як важливий інтрумент її реалізації
Кравченко, С. Держвне-управлінський підхід до розуміння змісту реформування державного управління / С. Кравченко. - С.266-275
Бенюх, Н. Соціалізація інноваційного розвитку фармацевтичної галузі - фактор стабілізації ринку України / Н. Бенюх. - С.275-284
Банна, О. Особливості політичної реклами на виборах 2006 року в Україні: державно-управлінський аспект / О. Банна. - С.293-299
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
334.722(075.8)
Г57


    Говорушко, Тамара Андріївна.
    Малий бізнес [] : навч. посібник / Т. А. Говорушко, О. І. Тимченко. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 200 с. : табл. - Дод.: с. 165-192. - Л-ра: с. 193-194. - ISBN 966-364-253-X : 026.50 грн, 24.50 грн грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Малий бізнес--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
малі підприємства -- малые предприятия -- мале підприємництво -- малое предпринимательство -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- ліцензії -- лицензии -- патенти -- патенты -- франчайзинг -- ціноутворення -- ценообразование -- оподаткування -- налогообложение -- харчова промисловість -- пищевая промышленность -- статутний фонд -- уставной фонд -- франшиза -- гарантійне кредитування -- гарантированное кредитование -- кредитні спілки -- кредитные союзы -- управління витратами -- управление расходами -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- цінова політика -- ценовая политика -- єдиний податок -- единый налог -- фіксований патент -- фиксированный патент
Анотація: Основи теорії малого бізнеса та прикладні аспекти його функціонування в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тимченко, О. І.
Примірників всього: 4
ФОНД (1), ЧЗ (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2), ВВ (1)
Знайти схожі

20.
339.138(075.8)
К 66


    Корінєв, В. Л.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посіб. / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. - Київ : Центр навч. л-ри, 2007. - 200 с. : рис. - Бібліогр. : с. 193-197 . - ISBN 966-364-416-8 : 25.20 грн, 32.00 грн, 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
система цін -- ціноутворення -- цінова політика -- ринкове формування цін -- цінова політика підприємств
Анотація: Теоретичні основи маркетингового ціноутворення, механізм та особливості процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корецький, М. Х.; Дацій, О. І.
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)