Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-51 
1.
658.8(075.8)
З-53


    Земляков, Ігор Семенович.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України , Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
338.5(477)(075.8)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. книга, 2013. - 240 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240. - ISBN 978-966-680-324-8 : 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- ціна -- цена -- маркетингове ціноутворення -- маркетинговое ценообразование -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования -- види та функції цін -- виды и функции цен -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
П88


    Пурська, Ірина Степанівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
339.138:658.8
С88


    Студинская, Галина Яковлевна.
    Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд [] / Г. Я. Студинская. - К. : Феникс, 2011. - 136 с. : табл., рис., портр. - ISBN 978-966-651-850-4 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Торгові марки--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-планування -- бизнес-проектирование -- бізнес-проектування -- реалізація товару -- реализация товара -- цінова політика -- ценовая политика -- ринок -- рынок -- брендирование продукта -- брендування продукту -- реклама
Анотація: Изложены вопросы практики бизнес-планирования, маркетинга и брендирования продукта.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
657.47(075.8)
О-52


    Оксанич, О. Е.
    Калькуляція собівартості продукції, робіт та послуг [] : навч. посібник / О. Е. Оксанич, І. А. Волкова, О. О. Миронова. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 324, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 148-149. - Дод.: с. 150-324. - ISBN 978-617-673-126-9 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.052.2я73
Рубрики: Продукція--Собівартість--Облік--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
облік витрат -- учет затрат -- калькуляція собівартості продукції -- калькулирование себестоимости продукции -- облік прибутку -- учет прибыли -- рентабельність -- рентабельность -- ціноутворення -- ценообразование -- цінова політика -- ценовая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования
Анотація: Формування калькуляції собівартості продукції та встановлення цін, вивчення методів розрахунку цін та існуючих принципів їх регулювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Волкова, І. А.; Миронова, О. О.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

6.
339.138(075.8)
П37


   
    Планування маркетингу [] : навч. посібник / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 349, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 316-322. - Глосарій: с. 323-349. - ISBN 978-617-673-202-0 : 76.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Планування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- сучасна модель маркетингу -- современная модель маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингових комунікацій -- планирование маркетинговых коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- політика планування -- политика планирования -- маркетинг-мікс компанії -- маркетинг-микс компании -- товарна політика фірми -- товарная политика фирмы -- планування товарної політики -- планирование товарной политики -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- планування комунікаційної політики -- планирование коммуникационной политики -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Овєчкіна, Олена Андріївна; Солоха, Дмитро Володимирович; Іванова, Катерина Віталіївна; Морєва, Вікторія Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
338.45(075)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Економіка підприємства: конспект лекцій [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева = Economics of enterprise : the reader / Leonid Melnik, Aleksandra Karintseva. - Суми : Унів. кн., 2004. - 412 с. : рис., табл. - (Бібліотека "Економічна освіта"). - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с.367-411. - ISBN 966-680-094-2 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
підприємство -- предприятие -- тудові фактори -- трудовые факторы -- основний капітал -- основной капитал -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- природні фактори -- природные факторы -- інформаційні фактори -- информационные факторы -- витрати підприємства -- затраты предприятия -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- фінансова діяльність -- финансовая деятельность -- фактор часу -- фактор времени -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- розвиток підприємства -- развитие предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия
Анотація: У книзі розглянуто системи взаємопов'язаних економічних факторів діяльності та розвитку виробництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Гріньова, В. Н. \рец.\; Черваньов, Д. Г. \рец.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

9.
338.5(075)
Е79


    Ерухимович, Ирина Леонидовна.
    Ценообразование [] : учеб.-метод. пособие / И. Л. Ерухимович ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - 2-е изд., стереотип. - К. : МАУП, 1999. - 108 с. : рис. - Библиогр.: с. 103-104. - ISBN 966-7312-92-5 : 6.60 грн
УДК
ББК 65.25я7
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
себестоимость продукции -- собівартість продукції -- затраты -- витрати -- прибыль -- прибуток -- рентабельность -- рентабельність -- ценообразования -- ціноутворення -- принципы ценообразования -- принципи ціноутворення -- рыночный механизм ценообразования -- ринковий механізм ціноутворення -- государственное регулирование цен -- державне регулювання цін -- виды цен -- види цін -- оптовые цены -- оптові ціни -- розничные цены -- родрібні ціни -- ценовая политика -- цінова політика -- методы установления цен -- методи встановленн цін -- рынок сбыта -- ринок збуту
Анотація: Теоретические, методологические и практические вопросы ценообразования в условиях рыночных отношений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
338.48:339.138(075.8)
Х72


    Холловей, Дж. Кристофер.
    Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кожевникова, А. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
338.5(075.8)
О-50


    Окландер, Михайло Анатолійович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 238, [1] с. : табл., граф. - Слов. термін.: с. 222-236. - Л-ра: с. 237-238. - ISBN 978-611-01-0316-9 : 63.00 грн
УДК
ББК 65.25я73
Рубрики: Цінова політика--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- цінова політика -- ценовая политика -- система цін -- система цен -- чинники ціноутворення -- факторы ценообразования -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- математичні методи оптимізації цін -- математические методы оптимизации цен -- маркетингова стратегія ціноутворення -- маркетинговая стратегия ценообразования -- цінові ризики -- ценовые риски -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- ціни в промисловості -- цены в промышленности -- ціни в будівництві -- цены в строительстве -- транспортні тарифи -- транспортные тарифы -- ціноутворення в сфері послуг -- ценообразование в сфере услуг -- формування ціни бренду -- формирование цены бренда -- ціноутворення в зовнішньо-економічній діяльності -- ценообразование во внешне-экономической деятельности -- ціноутворення в Інтернет -- ценообразование в Интернет -- маркетингові дослідження цін -- маркетинговые исследования цен
Анотація: Навчальний посібник містить концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової політики. Розкрито зміст поняття цінової політики, цінової стратегії та цінової тактики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чукурна, Олена Павлівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
658.012.4(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

13.
330.341.1
О-72


    "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", міжнародна науково-практична конференція (2 ; 2014 ; Житомир).
    Тези II Міжнародної науково-практичної конференції "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", 20-21 листопада 2014 року [] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, В'ятськ. держ. с.-г.акад., Ін-т екон. природокорист. та сталого розвитку НАН України ; [редкол.: О. В. Олійник та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2014. - 468 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-683-426-6 : 51.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Економіка підприємства--Тези доповідей
   Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження--Житомир, місто--Тези доповідей

   Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження -- Тези доповідей
Кл.слова (ненормовані):
трудовий потенціал -- трудовой потенциал -- цінова політика -- ценовая политика -- інвестиційна ліяльність -- инвестиционная деятельность -- інноваційна економіка -- инновационная экономіка -- ринкова вартість -- рыночная стоимость -- страхова система -- страховая система -- антикризова стратегія -- антикризисная стратегия -- міжнародний маркетинг -- междунарродный маркетинг -- капитал підприємств -- капитал предприятий -- податкове планування -- налоговое планирование -- упрапвління якістю -- управленик качеством -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- екологічна безпека -- экологическая безопасность -- фінансовий лізинг -- финансовый лизинг -- кадровий потенціал -- кадровый потенциал -- управління персоналом -- управление персоналом -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: Доповіді науковців вищих навчальних закладів України, в т. ч. Житомирського державного технологічного університету з питань економіки, організації та управління підприємством; економіки природокористуваннята ресурсозбереження; управління персоналом та мотивації праці.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олійник, О. В. \ред.\; Данилко, В. К. \ред.\; Денисюк, О. Г. \ред.\; Хвесик, М. А. \ред.\; Березін, О. В. \ред.\; Вища освіта. Вищі учбові заклади 12.05; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; В'ятська державна сільськогосподарська академія; Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

14.
005.93(038)
К90


    Кулішов, Володимир Васильович.
    Економічний довідник підприємця [] / В. В. Кулішов ; М-во освіти і науки України, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана", Кривор. економ. ін-т. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 161, [7] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 159-161. - ISBN 978-966-2025-61-3 : 120.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я2
Рубрики: Підприємства--Ринок--Капітал--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
моделі підприємства -- структура підприємства -- види підприємств -- основні засоби підприємства -- оборотні засоби підприємства -- трудовий потенціал -- собівартість продукції -- фінансові результати підприємницької діяльності -- інвестиції -- цінова політика -- антикризова політика -- економічна безпека
Анотація: Систематизовані стислі визначення економічних показників, за якими оцінюють підприємницьку діяльність: методика, формули розрахунків та аналіз кожного показника.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана"; Криворізький економічний інститут
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

15.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посіб. / В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-053-8 : 280.00 грн
УДК
ББК 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
   Ринкова економіка--Торгова інфраструктура--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- ринкова атрибутика товарів -- маркетинг послуг -- ринок нових товарів -- цінова політика -- система товаропросування -- маркетинг торговельної струтури -- маркетинг комунікацій -- маркетингове дослідження -- аналіз ринкової ситуації -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, В. В.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Янишин, Я. С.; Липчук, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

16.
658(075.8)
А76


    Апопій, Віктор Володимирович.
    Основи підприємництва [] : навч. посіб. / Апопій В. В., Середа С. А., Шутовська Н. О. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 322, [2] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 319-322. - ISBN 978-966-418-241-3 : 220.00 грн
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Підприємницька діяльність--Бізнес-плани--Україна
   
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-планування -- стратегії підприємництва -- організаційно-правові форми підпариємництва -- державна реєстрація суб'єктів підприємництва -- господарсько-правова відповідалність -- стратегії підприємництва -- оптова торгівля -- роздрібна торгівля -- сфера послуг -- комерційна нерухомість -- ресторанне господарство -- туристично-готельне підприємництво -- збутова політика -- цінова політика
Анотація: Сутність підприємництва та його державного регулювання: теоретико-правові засади, моделювання діяльності суб'єктів господарювання, бізнес-планування, ділова стратегія.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шутовська, Надія Олександрівна; Середа, Сергій Анатолійович
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

17.
339.138(075.8)
Г20


    Гаркавенко, Світлана Степанівна.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - Київ : Лібра, 2002. - 710 с. : табл. - Предм. покажч.: с. 701-704. - Літ.: с. 705-708. - ISBN 966-7035-41-7 : 48.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- стратегії маркетингу -- маркетингова діяльність -- маркетингові ситуації -- цінова політика -- ціноутворення -- товарна політика -- реклама -- конкурентоспроможність товару -- маркетингова комунікація -- економічний аналіз
Анотація: Розглядається сучасна концепція як філософія бізнесу, принципи, функції та види маркетингу. В практичну частину включено 50 типових маркетингових ситуацій та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 5
ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1)
Знайти схожі

18.
339.138:334.716](075.8)
М27


   
    Маркетинг промислового підприємства [] : навч. посіб. / [А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки ; М-во освіти і науки України, Нац. техніч. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2019. - 500, [4] с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7729-58-6 : 435.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Промислові підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток промислового маркетингу -- стратегії промислового маркетингу -- ринок промислових товарів -- маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- конкуренція промислових товарів -- сегментування ринку -- попит товарів -- потреби у промисловій продукції -- закупівля промислових товарів -- товарна політика -- цінова політика -- управління розподілом -- збут готової продукції -- регулювання збутових запасів -- маркетингові комунікації -- виставкова діяльність -- реклама продукції -- ефективність маркетингової діяльності
Анотація: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Яковлєв, Анатолій Іванович \ред.\; Ларка, Микола Іванович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

19.
338.5(075.8)
А23


    Агєєв, Євген Якович.
    Ціноутворення: збірник тестових та розрахункових завдань [] : навч. посібник / Агєєв Є. Я., Шахматова Т. В., Піча С. В. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 285, [3] с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 282-285. - ISBN 978-966-418-192-8 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)256я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
формування цін -- формування тарифів -- розрахунки цін -- розрахунки тарифів -- ринкове ціноутворення -- цінова політика -- індекси цін -- тестові завдання -- розрахункові завдання
Анотація: Даний посібник є додатком до навчального посібника "Ціноутворення: теорія та практикум" і побудований за принципом: від методичних вказівок до практичного рішення тестових та розрахункових завдань.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шахматова, Т. В.; Піча, С. В.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

20.
338.45(075)
Г 90


    Грузинов, Владимир Петрович.
    Экономика предприятия [] : учеб. пособие / В. П. Грузинов, В. Д. Грибов. - 2-е изд. - М. : Финансы и статистика, 1999. - 206, [2] с. : рис., табл. - Лит.: с. 203. - ISBN 5-279-01766-3 : 12.83 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Економіка--Підриємства--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
доход предприятия -- дохід підприємства -- прибыль предприятия -- прибуток підприємства -- рентабельность работы -- рентабельність роботи -- финансовое обеспечение -- фінансове забезпечення -- ценовая политика -- цінова політика -- экономический анализ -- економічний аналіз -- виды предпринимательства -- види підприємництва -- малые предприятия -- малі прідприємства -- бизнес-план -- бізнес-план -- трудовые отношения -- трудові стосунки
Анотація: Экономические основы функционирования предприятий в условиях рынка, ресурсы предприятий, экономические показатели результатов их деятельности, управление предпринимательской деятельностью предприятий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Грибов, Владимир Дмитриевич
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

21.
368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

22.
338.51
Б48


    Березін, Олександр Вікторович.
    Ціноутворення в туристичному бізнесі [] : навч. посібник / О. В. Березін, Ю. В. Карпенко ; М-во освіти і науки України, Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Суми : Унів. книга, 2015. - 168 с. : табл. - Указ.: с. 134-156. - Л-ра: с. 159-166. - ISBN 978-966-680-715-4 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.433 + 65.25
Рубрики: Туристична індустрія--Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ценообразование -- цінова політика -- ценовая политика -- економіка туризму -- экономика туризма -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- туристический продукт -- туристичний продукт -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги
Анотація: Розглядаються актуальні питання теорії і практики ціноутворення в туристичному бізнесі за сучасних умов господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карпенко, Юрій Вікторович; Міністерство освіти і науки УкраїниВищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

23.
339.138(075)
Л88


   
    Маркетинг: основи теорії та практики [] : навч. посібник / [В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 3-тє вид., допов. і випр. - Л. : Магнолія плюс, 2005. - 288 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - ISBN 966-8340-01-9 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління ринком -- управление рынком -- товар -- цінова політика -- ценовая политика -- дистрибуція -- дистрибуция -- посредническая деятельность -- посередницька діяльність -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингова конкуренція -- маркетинговая конкуренция -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, Василь Васильович; Дудяк, Роман Петрович; Бугіль, Світлана Ярославівна; Липчук, Василь Васильович \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

24.
330.101.542(075)
В11


    Вініченко, І. І.
    Мікроекономіка [] : навч. посіб. / І. І. Вініченко, Н. В. Дацій, С. О. Корецька ; М-во освіти і науки України. - Київ : Центр навч. літ., 2005. - 272 с. : граф., табл. - Літ.: с. 266. - ISBN 966-364-058-8 : 21.00 грн, 18.00 грн
УДК
ББК 65.012.1я73
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
предмет мікроекономіки -- попит і пропозиція -- цінова політика -- поведінка споживача -- теорія виробника -- ринок чистої монополії -- монополістична конкуренція -- олігополістичний ринок -- ринок праці -- ринок землі -- ринок капіталу -- ринок досконалої конкуренції -- загальна рівновага -- мікроекономічний аналіз
Анотація: Розглянуто основні питання мікроекономічного аналізу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дацій, Н. В.; Корецька, С. О.; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

25.
339.138
М27


   
    Маркетинг [] : [сборник] / сост. А. И. Кредисов. - Киев : Україна, 1994. - 399 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-319-00922-4 : 60000.00 крб
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Маркетинг--Збірники
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- збут товарів -- сбыт товаров -- формування попиту -- формирование сбыта -- маркетинг промышленных товаров -- маркетинг промислових товарів -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- споживацька культура -- культура потребителя -- цінова політика -- ценовая политика
Анотація: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кредисов, А. И. \сост.\
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

26.
658.8(075.8)
М43


   
    Международный маркетинг [] = International marketing : учеб. пособие / [Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 199 с. - Лит.: с. 196-197. - ISBN 5-238-00104-5 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
принципи міжнародного маркетинга -- принципы международного маркетинга -- внешнеэкономическая деятельность предприятия -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства -- стратегія міжнародного маркетинга -- стратегия международного маркетинга -- експортна товарна політика -- экспортная товарная политика -- ценовая политика -- цінова політика -- міжнародні торгові угоди -- международные торговые соглашения -- міжнародний ринок -- международный рынок -- зарубежные инвестиции -- зарубіжні інвестиції -- міжнародні засоби комунікації -- международные средства коммуникации
Анотація: Концепция и стратегия международного маркетинга, вовросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики, методы выхода на международный рынок и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Васильев, Г. А.; Ибрагимов , Л. А.; Каменева, Н. Г.; Нагапетьянц, Н. А.; Ваасильев, Г. А. \ред.\; Ибрагимов, Л. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

27.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

28.
339.138(075.8)
Г11


    Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
    Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, Олена Вікторівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

29.
658(075.8)
М 50


   
    Менеджмент организаций [] : учебное пособие / Л. А. Киржнер [и др.]. - К. : КНТ, 2006. - 688 с. : рис., табл. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-373-026-9 : 070.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент організацій--Маркетинг організацій--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
господарські організації -- хозяйственные организации -- принципы управления предприятием -- принципи управління підприємством -- функції управління -- сучасні форми управління -- современные формы управления -- стратегия организации -- управленческие решения -- модели решений -- теория игр -- сетевое планирование -- мереживне планування -- маркетинг органнизации -- маркетинговый менеджмент -- мотивация в маркетинге -- конкурентоспособность организаций США и Японии -- конкурентоздатність організацій США і Японії -- науково-технічна політика -- асортиментна політика -- технологічна політика -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- державне організаційно-господарське регулювання -- государственное организационно-хозяйственноен регулирование -- організації країн ЄС -- інноваційний менеджмент -- інноваційний проект -- інвестиційний менеджмент -- інвестиційний ринок -- інвестиційний план підприємства -- портфель фінансових інвестицій -- економічний ризик -- экономический риск -- производственный риск -- виробничий ризик -- кредитний ризик -- фінансовий ризик -- зовнішньоекономічний ризик -- внешнеэкономический риск
Анотація: Теоретические основы менеджмента, его функции, принципы и методы управления; основы выработки и принятия управленческих решений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Киржнер, Л.А.; Киенко, Л.П.; Липейко, Т.И.; Тимонин, А.М.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

30.
338.5(075.8)
М 48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. кн., 2007. - 240 с. : табл. - ISBN 978-966-680-324-8 : 27.60 грн, 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціни. Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
ціноутворення -- ценообразование -- цінова політика -- ценовая политика -- ціновий маркетинг -- ценовой маркетинг -- біржова ціна -- биржовая цена -- договірні ціни -- договорные цены -- інфляція -- инфляция -- номінальна ціна -- номинальная цена -- оптова ціна -- оптовая цена -- ринкова кон'юктура -- рыночная коньюктура -- цінові ризики -- ценовые риски -- диверсифікація цін -- диверсификация цен -- конкуренція -- конкуренция -- демпінгова ціна -- демпинговая цена -- закупівельна ціна -- закупочная цена -- ціновий маркетинг -- ценовой маркетинг -- конвертована ціна -- конвертируемая цена -- світова ціна -- мировая цена
Анотація: Механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 1-30    31-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)