Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-51 
1.
368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
330.101.541(075.8)
D36


    DeLong, J. Bradford.
    Macroeconomics [Текст] / J. Bradford DeLong. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2002. - XXVI, 523 p. - Bibliogr.: p. 484-523. - ISBN 0-07-286558-X : 90.00 грн
Переклад назви: Макроекономіка
УДК
ББК 65.012.2я73
Рубрики: Макроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
макроэкономика -- американська економіка -- американская экономика -- бюджет -- грошова політика -- денежная политика -- податки -- налоги -- ринок (екон.) -- рынок (экон.) -- фондові біржі -- фондовые биржи -- безробіття -- безработица -- економічне зростання -- экономический рост -- інвестиції -- инвестиции -- торгівля -- торговля -- економічна політика -- экономическая политика -- цінова політика -- ценовая политика
Анотація: This book does move more smoothly through the water than its competitors, and will prove to be a better textbook for third-millenium macroeconomics courses.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
338.43
М80


    Мороз, Олена Омелянівна.
    Інституціональна система аграрної економіки України [] : монографія / О. О. Мороз. - Вінниця : Універсум-Вінниця, 2006. - 437 с. : рис., табл. - Літ.: с. 403-437. - ISBN 966-641-180-6 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)32
Рубрики: Сільське господарство--Економіка--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
еволюція аграрної сфери -- аграрний ринок -- форми господарювання -- інституціональний розвиток -- аграрна реформа -- історія аграрних реформ -- постіндустріальна трансформація АПК -- теорія катастроф -- методи нечіткої логіки -- нечітко-множинний підхід -- цінова політика -- сільськогосподарські підприємства -- інфраструктура аграрного ринку -- конкуренція -- інвестиційно-інноваційні основи
Анотація: Аналіз ефективності аграрних реформ в Україні з позицій інституціональної теорії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
330.3(477)
К56


    Ковальчук, Трохим Тихонович.
    Актуалітети політики розвитку [] = Topicality of the development policy : [монографія] / Т. Ковальчук, В. Черняк, В. Шевчук. - К. : Знання, 2009. - 326 с. - ISBN 978-966-346-757-3 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)-1
Рубрики: Економічна політика--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
світова фінансова криза -- мировой финансовый кризис -- фінансова система України -- финансовая система Украины -- цінова політика -- ценовая политика -- регулювання інфляції -- регулирование инфляции -- регіональна політика -- региональная политика -- місцеве самоврядування -- местное самоуправление -- ринок страхових послуг -- рынок страховых услуг
Анотація: Проблеми сучасної фінансової кризи, економічної та соціальної політики, бюджетобудування, інвестиційної, грошово-кредитної, валютно-курсової та цінової політики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Черняк, Володимир Кирилович; Шевчук, Василь Якович
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: vnad/2006/4
   Журнал

Вісник Національної академії державного управління при Президентові України [Текст]. - К. : НАДУ при президентові України. - Виходить кожного кварталу
2006р. N 4
Зміст:
богданович, В. Методичний підхід до формалізації стратегічного планування у сфері державного управління забезпеченням національної безпеки держави / В. богданович, А. Семенченко. - С.5-24
Кл.слова: СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, БЕЗПЕКА ДЕРЖАВИ
Войтович, Р. "Корпоративна держава" та її роль в умовах глобалізації / Р. Войтович. - С.24-35
Кл.слова: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
Загороднюк, С. Інноваційний підхід у професійній діяльності державних службовців: методологічно-прикладні аспекти / С. Загороднюк. - С.42-54
Кл.слова: ІННОВАЦІЇ, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА
Шкурат, і. Демократичний потенціал державного управління в контексті економічного розвитку / і. Шкурат. - С.71-79
Кл.слова: ДЕМОКРАТІЯ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Матвієнко, П. До питання державного регулювання оплати праці в Україні / П. Матвієнко. - С.79-90
Кл.слова: ЗАРОБІТНА ПЛАТА
Байцим, В. Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування / В. Байцим. - С.90-96
Кл.слова: ЦІНОВА ПОЛІТИКА
Науменко, Р. Становлення державного регулювання позашкільної освіти в Україні (1917 - 1920 роки) / Р. Науменко. - С.96-103. - Освіта
Романенко, Є. Європейський та євроатлантичний курс країни: пошук моделі органів і громадянського суспільства / Є. Романенко. - С.103-111
Кл.слова: ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО
Попова, І. Стан та перспективи розвитку національно-культурних відносин на Херсонщині / І. Попова. - С.111-120
Кл.слова: КУЛЬТУРА
Курносенко, Л. Ефективність державного управління аграрним сектором економіки регіону / Л. Курносенко. - С.120-126
Кл.слова: АГРАРНА ЕКОНОМІКА
Ковбасюк, Ю. Економіка підприємтництва України: регіональний досвід / Ю. Ковбасюк. - С.126-135
Воробей, Р. Роль волосних правлінь як виконавчих органів станового самоврядування у здійсненні державного управління (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) / Р. Воробей. - С.135-141
Кл.слова: САМОВРЯДУВАННЯ
Лазор, О. Законодавче забезпечення реформування системи місцевого самоврядовання та муніципальної служби Італії / О. Лазор, І. Шелепницька. - С.141-157
Пірен, М. Проблеми духовності в системі управлінської культури політико-владної еліти в сачасній Україні / М. Пірен. - С.157-167
Кальниш, Ю. формування теоретико-методологічних засад сучасної політичної аналітики в Україні / Ю. Кальниш. - С.167-176
Козаков, В. Ціннісні ознаки діяльності державно-владних структур / В. Козаков. - С.176-188
Бондаренко, І. Владно-управлінські відносини в системі державногоуправління України / І. Бондаренко. - С.188-194
Бутирська, Т. Методологічні проблеми сучасного державного будівництва України / Т. Бутирська. - С.194-207
Богданович, В. Шляхи подолання демографічної кризи в умовах соціально-економічнї трансформацій / В. Богданович, В. Нестеровський. - С.207-214
Шульга, Л. Вітчизняний досвід розбудови системи управління освітою (20-30 роки ХХ століття) / Л. Шульга. - С.214-222
Кабаченко, Н. Традиційні підходи та інноваційні програми для бездомних / Н. Кабаченко. - С.229-235
Некрутенко, Н. Сучасні тенденції державного регулювання модлодіжного ринку праці в Україні / Н. Некрутенко. - С.235-242
Москаленко, С. взаємодія держави і громадських організацій як суб'єктів соціальної політики / С. Москаленко. - С.242-249
Лазар, І. / І. Лазар [та ін.] . - С.249-259
Інші автори: , , Нормативно-правове регулювання гендерної політики України як важливий інтрумент її реалізації
Кравченко, С. Держвне-управлінський підхід до розуміння змісту реформування державного управління / С. Кравченко. - С.266-275
Бенюх, Н. Соціалізація інноваційного розвитку фармацевтичної галузі - фактор стабілізації ринку України / Н. Бенюх. - С.275-284
Банна, О. Особливості політичної реклами на виборах 2006 року в Україні: державно-управлінський аспект / О. Банна. - С.293-299
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
658(075.8)
І20


    Іванілов, Олександр Семенович.
    Економіка підприємства [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Іванілов ; М-во освіти і науки Украіни, Харківський держ. тех. ун-т будів. та архітектури. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 728 с. : табл. - Слов. екон. термінів: с. 708-724. - Л-ра: с. 725-727. - ISBN 978-966-364-885-9 : 130.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок -- рынок -- підприємство -- предприятие -- статут підприємства -- устав предприятия -- колективний договір -- коллективный договор -- класифікація підприємств -- классификация предприятий -- кооператив -- господарське об'єднання -- хозяйственное объединение -- акціонерне товариство -- акционерное товарищество -- комунальне підприємство -- коммунальное предприятие -- державне підприємство -- государственное предприятие -- форми об'єднання підприємств -- формы объединения предприятий -- асоціація -- ассоциация -- концерн -- консорціум -- консоциум -- корпорація -- корпорация -- картель -- синдикат -- трест -- фінансові групи -- финансовые группы -- холдингова компанія -- холдинговая компания -- бізнес -- бизнес -- підприємництво -- предпринимательство -- колективна власність -- коллективная собственность -- одноособове володіння -- единоличное владение -- товариство -- товарищество -- оподаткування -- налогообложение -- статут корпорацій -- устав корпораций -- консалтинг -- виробничі фонди -- производственные фонды -- валовий прибуток -- валовая прибыль -- рентабельність -- рентабельность -- венчурний бізнес -- венчурный бизнес -- франчайза -- товарна біржа -- товарная биржа -- фондова біржа -- фондовая биржа -- бізнесмен -- бизнесмен -- виробництво -- производство -- надання послуг -- оказание услуг -- комерційна діяльність -- коммерческая деятельность -- вартість -- стоимость -- засновницький договір -- учредительный договор -- статутний фонд -- уставной фонд -- реорганізація -- реорганизация -- суб'єкти підприємництва -- субъекты предпринимательства -- прибуток -- прибыль -- планування -- планирование -- кредитування -- кредитование -- інновації -- инновации -- венчурний капітал -- венчурный капитал -- мале підприємство -- малое предприятие -- державна підтримка -- государственная поддержка -- законодавча база підприємництва -- законодательная база предпринимательства -- форми власності -- формы собственности -- культура -- етикет -- этикет -- мораль -- фахова етика -- профессиональная этика -- ділова етика -- деловая этика -- бізнес-план -- бизнес-план -- резюме -- ризик -- риск -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- місткість ринку -- емкость ринка -- анкета -- сегменти ринку -- сегменты рынка -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегія -- стратегия -- виробничий план -- производственный план -- інвестиції -- инвестиции -- зовнішне середовище -- внешняя среда -- макросередовище -- макросреда -- мікросередовище -- микросреда -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- управління підприємством -- управление предприятием -- мотивація -- мотивация -- матриця -- матрица -- трудові ресурси -- трудовые ресурсы -- персонал -- професія -- профессия -- кваліфікація -- квалификация -- кадрова політика -- кадровая политика -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- трудомісткість -- трудоемкость -- фонди -- фонды -- оборотні кошти -- оборотные средства -- виробничі запаси -- произодственные запасы -- нормування -- нормирование -- страховий запас -- страховой запас -- матеріально-технічні ресурси -- материально-технические ресурсы -- транспортне господарство -- транспортное хозяйство -- логістика -- логистика -- виробничий цикл -- производственный цикл -- калькуляція витрат -- калькуляция расходов -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- інтелектуальна власність -- интелектуальная собственность -- гудвіл -- гудвил -- авторське право -- авторское право -- роялті -- роялти -- інвестиції -- инвестиции -- капітальні вкладення -- капитальные вложения -- лізинг -- лизинг -- фінансовий лізинг -- финансовый лизинг -- оперативний лізинг -- оперативный лизинг -- орендна платня -- арендная плата -- пайовий лізинг -- паевой лизинг -- міжнародний лізинг -- международный лизинг -- технопарк -- технополіс -- технополис -- науково-технічний прогрес -- научно-технический прогресс -- бізнес-інкубатор -- бизнес-инкубатор -- науково-дослідна робота -- научно-исследовательская работа -- конструкторська робота -- конструкторская работа -- стандартизація -- стандартизация -- уніфікація -- унификация -- патент -- проектна документація -- проектная документация -- дослідження -- исследования -- технологічна підготовка виробництва -- технологическая подготовка производства -- виробничий процес -- производственный процесс -- прогнозування -- прогнозирование -- виробнича програма -- производственная программа -- заробітна плата -- заработная плата -- тарифна система -- тарифная система -- таріфна сітка -- тарифная сетка -- фонд оплати праці -- фонд оплаты труда -- економічні ресурси -- экономические ресурсы -- засоби виробництва -- средства производства -- витрати виробництва -- расходы производства -- фінанси підпріємства -- финансы предприятия -- економічна безпека -- экономическая безопасность -- соціальна безпека -- социальная безопасность -- калькуляція собівартості -- калькуляция себестоимости -- рестуктуризація підприємств -- реструктуризация предприятий -- санація підприємств -- санация предприятий -- банкрутство підприємств -- банкротство предприятий -- ліквідація підприємств -- ликвидация предприятий
Анотація: Організація сучасних форм підприємництва, використання ресурсного і виробничого потенціалу підприємств, економіка інноваційної та інвестиційної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
338.45(075)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Економіка підприємства: конспект лекцій [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева = Economics of enterprise : the reader / Leonid Melnik, Aleksandra Karintseva. - Суми : Унів. кн., 2004. - 412 с. : рис., табл. - (Бібліотека "Економічна освіта"). - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с.367-411. - ISBN 966-680-094-2 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
підприємство -- предприятие -- тудові фактори -- трудовые факторы -- основний капітал -- основной капитал -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- природні фактори -- природные факторы -- інформаційні фактори -- информационные факторы -- витрати підприємства -- затраты предприятия -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- фінансова діяльність -- финансовая деятельность -- фактор часу -- фактор времени -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- розвиток підприємства -- развитие предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия
Анотація: У книзі розглянуто системи взаємопов'язаних економічних факторів діяльності та розвитку виробництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Гріньова, В. Н. \рец.\; Черваньов, Д. Г. \рец.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
339(075.8)
Я 47


    Яковлєв, Юрій Прокопович.
    Економіка торгівлі [] : навч. посібник / Ю. П. Яковлєв. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2009. - 356 с. : табл. - Літ.: с. 354-355. - ISBN 966-8447-24-7 : 55.00 грн, 60.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Економіка--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
товарообіг -- кооперативні ринки -- роздрібний товарообіг -- споживчий ринок -- товарообіг підприємств харчування -- товарні запаси -- товарные запасы -- оптовий товарообіг -- цінова політика -- цінова еластичність -- витрати обігу -- екзотичні методи торгівлі -- торговельний прибуток -- рентабельність -- дисконтування -- господарські ризики
Анотація: Основний зміст курсу економіки торгівлі, сучасні методи вітчизняного і закордонного досвіду досліджень в економіці торгівлі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

9.
005.93(038)
К90


    Кулішов, Володимир Васильович.
    Економічний довідник підприємця [] / В. В. Кулішов ; М-во освіти і науки України, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана", Кривор. економ. ін-т. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 161, [7] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 159-161. - ISBN 978-966-2025-61-3 : 120.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я2
Рубрики: Підприємства--Ринок--Капітал--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
моделі підприємства -- структура підприємства -- види підприємств -- основні засоби підприємства -- оборотні засоби підприємства -- трудовий потенціал -- собівартість продукції -- фінансові результати підприємницької діяльності -- інвестиції -- цінова політика -- антикризова політика -- економічна безпека
Анотація: Систематизовані стислі визначення економічних показників, за якими оцінюють підприємницьку діяльність: методика, формули розрахунків та аналіз кожного показника.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана"; Криворізький економічний інститут
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.
657.47(075.8)
О-52


    Оксанич, О. Е.
    Калькуляція собівартості продукції, робіт та послуг [] : навч. посібник / О. Е. Оксанич, І. А. Волкова, О. О. Миронова. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 324, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 148-149. - Дод.: с. 150-324. - ISBN 978-617-673-126-9 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.052.2я73
Рубрики: Продукція--Собівартість--Облік--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
облік витрат -- учет затрат -- калькуляція собівартості продукції -- калькулирование себестоимости продукции -- облік прибутку -- учет прибыли -- рентабельність -- рентабельность -- ціноутворення -- ценообразование -- цінова політика -- ценовая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования
Анотація: Формування калькуляції собівартості продукції та встановлення цін, вивчення методів розрахунку цін та існуючих принципів їх регулювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Волкова, І. А.; Миронова, О. О.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

11.
339.138:658.8
С88


    Студинская, Галина Яковлевна.
    Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд [] / Г. Я. Студинская. - К. : Феникс, 2011. - 136 с. : табл., рис., портр. - ISBN 978-966-651-850-4 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Торгові марки--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-планування -- бизнес-проектирование -- бізнес-проектування -- реалізація товару -- реализация товара -- цінова політика -- ценовая политика -- ринок -- рынок -- брендирование продукта -- брендування продукту -- реклама
Анотація: Изложены вопросы практики бизнес-планирования, маркетинга и брендирования продукта.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

13.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

14.
339.138(075.8)
П88


    Пурська, Ірина Степанівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

15.
330.101.542(075)
В11


    Вініченко, І. І.
    Мікроекономіка [] : навч. посіб. / І. І. Вініченко, Н. В. Дацій, С. О. Корецька ; М-во освіти і науки України. - Київ : Центр навч. літ., 2005. - 272 с. : граф., табл. - Літ.: с. 266. - ISBN 966-364-058-8 : 21.00 грн, 18.00 грн
УДК
ББК 65.012.1я73
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
предмет мікроекономіки -- попит і пропозиція -- цінова політика -- поведінка споживача -- теорія виробника -- ринок чистої монополії -- монополістична конкуренція -- олігополістичний ринок -- ринок праці -- ринок землі -- ринок капіталу -- ринок досконалої конкуренції -- загальна рівновага -- мікроекономічний аналіз
Анотація: Розглянуто основні питання мікроекономічного аналізу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дацій, Н. В.; Корецька, С. О.; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

16.
334.722(075.8)
Г57


    Говорушко, Тамара Андріївна.
    Малий бізнес [] : навч. посібник / Т. А. Говорушко, О. І. Тимченко. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 200 с. : табл. - Дод.: с. 165-192. - Л-ра: с. 193-194. - ISBN 966-364-253-X : 026.50 грн, 24.50 грн грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Малий бізнес--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
малі підприємства -- малые предприятия -- мале підприємництво -- малое предпринимательство -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- ліцензії -- лицензии -- патенти -- патенты -- франчайзинг -- ціноутворення -- ценообразование -- оподаткування -- налогообложение -- харчова промисловість -- пищевая промышленность -- статутний фонд -- уставной фонд -- франшиза -- гарантійне кредитування -- гарантированное кредитование -- кредитні спілки -- кредитные союзы -- управління витратами -- управление расходами -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- цінова політика -- ценовая политика -- єдиний податок -- единый налог -- фіксований патент -- фиксированный патент
Анотація: Основи теорії малого бізнеса та прикладні аспекти його функціонування в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тимченко, О. І.
Примірників всього: 4
ФОНД (1), ЧЗ (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2), ВВ (1)
Знайти схожі

17.
339.138
М27


   
    Маркетинг [] : [сборник] / сост. А. И. Кредисов. - Киев : Україна, 1994. - 399 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-319-00922-4 : 60000.00 крб
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Маркетинг--Збірники
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- збут товарів -- сбыт товаров -- формування попиту -- формирование сбыта -- маркетинг промышленных товаров -- маркетинг промислових товарів -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- споживацька культура -- культура потребителя -- цінова політика -- ценовая политика
Анотація: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кредисов, А. И. \сост.\
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

18.
339.138(075.8)
Г11


    Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
    Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, Олена Вікторівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посіб. / В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-053-8 : 280.00 грн
УДК
ББК 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
   Ринкова економіка--Торгова інфраструктура--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- ринкова атрибутика товарів -- маркетинг послуг -- ринок нових товарів -- цінова політика -- система товаропросування -- маркетинг торговельної струтури -- маркетинг комунікацій -- маркетингове дослідження -- аналіз ринкової ситуації -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, В. В.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Янишин, Я. С.; Липчук, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

20.
339.138(075.8)
Г20


    Гаркавенко, Світлана Степанівна.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - Київ : Лібра, 2002. - 710 с. : табл. - Предм. покажч.: с. 701-704. - Літ.: с. 705-708. - ISBN 966-7035-41-7 : 48.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- стратегії маркетингу -- маркетингова діяльність -- маркетингові ситуації -- цінова політика -- ціноутворення -- товарна політика -- реклама -- конкурентоспроможність товару -- маркетингова комунікація -- економічний аналіз
Анотація: Розглядається сучасна концепція як філософія бізнесу, принципи, функції та види маркетингу. В практичну частину включено 50 типових маркетингових ситуацій та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 5
ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1)
Знайти схожі

21.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

22.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

23.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

24.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

25.
658.012.4(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

26.
339.138:334.716](075.8)
М27


   
    Маркетинг промислового підприємства [] : навч. посіб. / [А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки ; М-во освіти і науки України, Нац. техніч. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2019. - 500, [4] с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7729-58-6 : 435.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Промислові підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток промислового маркетингу -- стратегії промислового маркетингу -- ринок промислових товарів -- маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- конкуренція промислових товарів -- сегментування ринку -- попит товарів -- потреби у промисловій продукції -- закупівля промислових товарів -- товарна політика -- цінова політика -- управління розподілом -- збут готової продукції -- регулювання збутових запасів -- маркетингові комунікації -- виставкова діяльність -- реклама продукції -- ефективність маркетингової діяльності
Анотація: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Яковлєв, Анатолій Іванович \ред.\; Ларка, Микола Іванович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

27.
339.138(075)
П-18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

28.
339.138(075)
Л88


   
    Маркетинг: основи теорії та практики [] : навч. посібник / [В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 3-тє вид., допов. і випр. - Л. : Магнолія плюс, 2005. - 288 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - ISBN 966-8340-01-9 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління ринком -- управление рынком -- товар -- цінова політика -- ценовая политика -- дистрибуція -- дистрибуция -- посредническая деятельность -- посередницька діяльність -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингова конкуренція -- маркетинговая конкуренция -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, Василь Васильович; Дудяк, Роман Петрович; Бугіль, Світлана Ярославівна; Липчук, Василь Васильович \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

29.
339.138(075.8)
К 66


    Корінєв, В. Л.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посіб. / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. - Київ : Центр навч. л-ри, 2007. - 200 с. : рис. - Бібліогр. : с. 193-197 . - ISBN 966-364-416-8 : 25.20 грн, 32.00 грн, 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
система цін -- ціноутворення -- цінова політика -- ринкове формування цін -- цінова політика підприємств
Анотація: Теоретичні основи маркетингового ціноутворення, механізм та особливості процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корецький, М. Х.; Дацій, О. І.
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

30.
338.5(075.8)
О-50


    Окландер, Михайло Анатолійович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 238, [1] с. : табл., граф. - Слов. термін.: с. 222-236. - Л-ра: с. 237-238. - ISBN 978-611-01-0316-9 : 63.00 грн
УДК
ББК 65.25я73
Рубрики: Цінова політика--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- цінова політика -- ценовая политика -- система цін -- система цен -- чинники ціноутворення -- факторы ценообразования -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- математичні методи оптимізації цін -- математические методы оптимизации цен -- маркетингова стратегія ціноутворення -- маркетинговая стратегия ценообразования -- цінові ризики -- ценовые риски -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- ціни в промисловості -- цены в промышленности -- ціни в будівництві -- цены в строительстве -- транспортні тарифи -- транспортные тарифы -- ціноутворення в сфері послуг -- ценообразование в сфере услуг -- формування ціни бренду -- формирование цены бренда -- ціноутворення в зовнішньо-економічній діяльності -- ценообразование во внешне-экономической деятельности -- ціноутворення в Інтернет -- ценообразование в Интернет -- маркетингові дослідження цін -- маркетинговые исследования цен
Анотація: Навчальний посібник містить концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової політики. Розкрито зміст поняття цінової політики, цінової стратегії та цінової тактики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чукурна, Олена Павлівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-30    31-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)