Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-51 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(477)(075.8)/К60
Автор(и) : Колесников, Олександр Володимирович
Назва : Ціноутворення : навч. посіб. . -2-ге вид., випр. і допов.
Вихідні дані : Київ: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :144 с.: табл., граф.
Примітки : Бібліогр.: с. 135-136
ISBN, Ціна 966-364-174-6: 21.00, 19.80, грн
УДК : 338.5(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Анотація: Сфера утворення ціни і чинники ії створюючі є невід'ємною частиною суспільно-громадського життя держави. Ціноутворення - пульс економіки.
Примірники : всього : ЧЗ(2), ФОНД(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(2), ФОНД(1), ВВ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075.8)/О-75
Автор(и) : Верхоглядова, Наталія Ігорівна, Ільіна, Світлана Борисівна, Іваннікова, Наталія Анатоліївна, Слабко, Яна Яківна, Лисенко, Юлія Валеріївна
Назва : Основи ціноутворення : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2007
Кільк.характеристики :252 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 239-248. - Дод.: с. 249-251
ISBN, Ціна 966-351-082-X: 28.00, 27.69, 31.00, 30.00, 36.50, грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)256я73
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Анотація: Формування політики і стратегії встановлення цін.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.01/К 66 рукописний текст
Автор(и) : Корінєв В.Л.
Назва : Цінова політика підприємства
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2001
Кільк.характеристики : 257 с.: рис.
Примітки : Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255
ISBN, Ціна 966-574-271-X: 15.60 грн
УДК : 338.01
ББК : 65.290-86
Предметні рубрики: Економіка підприємства
Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вісник Національної академії державного управління при Президентові України -2006р.,N 4
Цікаві статті :
богданович В. Методичний підхід до формалізації стратегічного планування у сфері державного управління забезпеченням національної безпеки держави/ В. богданович, А. Семенченко (стр.5-24) Кл.слова: Стратегічне планування,Безпека держави
Войтович Р. "Корпоративна держава" та її роль в умовах глобалізації/ Р. Войтович (стр.24-35) Кл.слова: Глобалізація
Загороднюк С. Інноваційний підхід у професійній діяльності державних службовців: методологічно-прикладні аспекти/ С. Загороднюк (стр.42-54) Кл.слова: Інновації,Державна служба
Шкурат і. Демократичний потенціал державного управління в контексті економічного розвитку/ і. Шкурат (стр.71-79) Кл.слова: Демократія,Державне управління
Матвієнко П. До питання державного регулювання оплати праці в Україні/ П. Матвієнко (стр.79-90) Кл.слова: Заробітна плата
Байцим В. Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування/ В. Байцим (стр.90-96) Кл.слова: Цінова політика
Науменко Р. Становлення державного регулювання позашкільної освіти в Україні (1917 - 1920 роки)/ Р. Науменко (стр.96-103)
Романенко Є. Європейський та євроатлантичний курс країни: пошук моделі органів і громадянського суспільства/ Є. Романенко (стр.103-111) Кл.слова: Громадянське суспільство
Попова І. Стан та перспективи розвитку національно-культурних відносин на Херсонщині/ І. Попова (стр.111-120) Кл.слова: Культура
Курносенко Л. Ефективність державного управління аграрним сектором економіки регіону/ Л. Курносенко (стр.120-126) Кл.слова: Аграрна економіка
Ковбасюк Ю. Економіка підприємтництва України: регіональний досвід/ Ю. Ковбасюк (стр.126-135)
Воробей Р. Роль волосних правлінь як виконавчих органів станового самоврядування у здійсненні державного управління (друга половина ХІХ - початок ХХ століття)/ Р. Воробей (стр.135-141) Кл.слова: Самоврядування
Лазор О. Законодавче забезпечення реформування системи місцевого самоврядовання та муніципальної служби Італії/ О. Лазор, І. Шелепницька (стр.141-157)
Пірен М. Проблеми духовності в системі управлінської культури політико-владної еліти в сачасній Україні/ М. Пірен (стр.157-167)
Кальниш Ю. формування теоретико-методологічних засад сучасної політичної аналітики в Україні/ Ю. Кальниш (стр.167-176)
Козаков В. Ціннісні ознаки діяльності державно-владних структур/ В. Козаков (стр.176-188)
Бондаренко І. Владно-управлінські відносини в системі державногоуправління України/ І. Бондаренко (стр.188-194)
Бутирська Т. Методологічні проблеми сучасного державного будівництва України/ Т. Бутирська (стр.194-207)
Богданович В. Шляхи подолання демографічної кризи в умовах соціально-економічнї трансформацій/ В. Богданович, В. Нестеровський (стр.207-214)
Шульга Л. Вітчизняний досвід розбудови системи управління освітою (20-30 роки ХХ століття)/ Л. Шульга (стр.214-222)
Кабаченко Н. Традиційні підходи та інноваційні програми для бездомних/ Н. Кабаченко (стр.229-235)
Некрутенко Н. Сучасні тенденції державного регулювання модлодіжного ринку праці в Україні/ Н. Некрутенко (стр.235-242)
Москаленко С. взаємодія держави і громадських організацій як суб'єктів соціальної політики/ С. Москаленко (стр.242-249)
Лазар І. / І. Лазар [та ін.] (стр.249-259)
Кравченко С. Держвне-управлінський підхід до розуміння змісту реформування державного управління/ С. Кравченко (стр.266-275)
Бенюх Н. . Соціалізація інноваційного розвитку фармацевтичної галузі - фактор стабілізації ринку України/ Н. Бенюх (стр.275-284)
Банна О. Особливості політичної реклами на виборах 2006 року в Україні: державно-управлінський аспект/ О. Банна (стр.293-299)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Байцим В.
Назва : Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування
Місце публікування : Вісник Національної академії державного управління при Президентові України: наук. журнал. - К.: НАДУ при президентові України, 2006. - N 4. - С. 90-96 (Шифр vnad/2006/4)
Предметні рубрики:
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.14(075.8)/У-67
Автор(и) : Дєєва Н.М., Олійник В.Я., Григораш Т.Ф., Григораш Г.В., Буряк А.В.
Назва : Управління корпоративними фінансами : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :200 с.: табл.
Примітки : Предм. покажч.: с. 191-197
ISBN, Ціна 966-364-380-3: 025.50, 025.50, 032.00, грн
УДК : 658.14(075.8)
ББК : 65.290-93я73
Предметні рубрики: Фінінси підприємств
Менеджмент фінансовий
Географіч. рубрики:
Анотація: Комплекс питань функціонування корпорацій, зокрема управління власним і позиковим капіталом, діяльность корпорацій на фінансовому ринку тощо.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/К 66
Автор(и) : Корінєв В. Л., Корецький М. Х., Дацій О. І.
Назва : Маркетингова цінова політика : навч. посіб.
Вихідні дані : Б.м., 2007
Кільк.характеристики :200 с.: рис.
Примітки : Бібліогр. : с. 193-197
ISBN, Ціна 966-364-416-8: 025.20, 25.20, 32.00, 29.00, грн
УДК : 339.138(075.8) + 338.534(075.8)
ББК : 65.050.24я73 + 65.290-2я73
Предметні рубрики: Економіка підприємства
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні основи маркетингового ціноутворення, механізм та особливості процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/М 50
Автор(и) : Киржнер Л.А., Киенко Л.П., Липейко Т.И., Тимонин А.М.
Назва : Менеджмент организаций : учебное пособие
Вихідні дані : К.: КНТ, 2006
Кільк.характеристики :688 с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-373-026-9: 070.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Менеджмент організацій-- Маркетинг організацій
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретические основы менеджмента, его функции, принципы и методы управления; основы выработки и принятия управленческих решений.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г11
Автор(и) : Гірченко, Тетяна Дмитрівна, Дубовик, Олена Вікторівна
Назва : Маркетинг
Вихідні дані : Київ: ІНКОС, 2007
Кільк.характеристики :255 с
ISBN, Ціна 966-8347-46-3: 37.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С.С.
Назва : Маркетинг : підручник . -5-е вид., допов.
Вихідні дані : К.: Лібра, 2007
Кільк.характеристики :718 с.: рис.
Примітки : Бібліогр.: с. 710-717
ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1: 078.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

11.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) :
Назва : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 2
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Кільк.характеристики :544 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-19-5: 034.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/П-18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович
Назва : Маркетинг: від теорії до практики : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад.
Вихідні дані : К.: Наукова думка, 2007
Кільк.характеристики :256 с
Примітки : Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252
ISBN, Ціна 978-966-00-0611-9: 21.60 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075.8)/М 48
Автор(и) : Мельник, Леонід Григорович, Карінцева, Олександра Іванівна, Старченко, Людмила Володимирівна
Назва : Маркетингова цінова політика : навч. посібник
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2007
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-966-680-324-8: 27.60, 70.00, грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметні рубрики: Ціни. Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 334.722(075.8)/Г57
Автор(и) : Говорушко, Тамара Андріївна, Тимченко О. І.
Назва : Малий бізнес : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :200 с.: табл.
Примітки : Дод.: с. 165-192. - Л-ра: с. 193-194
ISBN, Ціна 966-364-253-X: 026.50, 24.50 грн, грн
УДК : 334.722(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)29я73
Предметні рубрики: Малий бізнес --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Основи теорії малого бізнеса та прикладні аспекти його функціонування в Україні.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(2), ВВ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Дудяк Р.П., Липчук В.В., Микитюк В.М., Мельник С.І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник . -Вид. 2-ге випр. і допов.
Вихідні дані : Житомир: Волинь, 2003
Кільк.характеристики :320 с.: табл.
Колективи : Державний агроекологічний університет
Примітки : Л-ра: с. 316-318
ISBN, Ціна 966-690-029-7: 18.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/І20
Автор(и) : Іванілов, Олександр Семенович
Назва : Економіка підприємства : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :728 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури
Примітки : Слов. екон. термінів: с. 708-724. - Л-ра: с. 725-727
ISBN, Ціна 978-966-364-885-9: 130.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Економіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Організація сучасних форм підприємництва, використання ресурсного і виробничого потенціалу підприємств, економіка інноваційної та інвестиційної діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339(075.8)/Я 47
Автор(и) : Яковлєв, Юрій Прокопович
Назва : Економіка торгівлі : навч. посібник
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ-плюс, 2009
Кільк.характеристики :356 с.: табл.
Примітки : Літ.: с. 354-355
ISBN, Ціна 966-8447-24-7: 55.00, 60.00, грн
УДК : 339(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Економіка
Анотація: Основний зміст курсу економіки торгівлі, сучасні методи вітчизняного і закордонного досвіду досліджень в економіці торгівлі.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(2)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.9(075.8)/Ч49
Автор(и) : Черномаз, Петро Олексійович
Назва : Міжнародний маркетинг : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2010
Кільк.характеристики :272 с.: граф., табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270
ISBN, Ціна 978-966-8226-91-5: 41.80, 43.70, 69.00, грн
УДК : 339.9(075.8) + 658.8(075.8)
ББК : 65.5я73 + 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/Д 84
Автор(и) : Дурович, Александр Петрович
Назва : Маркетинг гостиниц и ресторанов : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: Новое знание, 2006
Кільк.характеристики :632 с.: рис.
Серія: Экономическое образование
Примітки : Лит. в конце глав
ISBN, Ціна 5-94735-111-0: 95.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.441.357я73
Предметні рубрики: Готелі
Географіч. рубрики:
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П80
Автор(и) : Прокопенко, Ольга Володимирівна, Троян М. Ю.
Назва : Поведінка споживачів : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :176 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175
ISBN, Ціна 978-966-364-653-4: 47.00, 28.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.43/М80
Автор(и) : Мороз, Олена Омелянівна
Назва : Інституціональна система аграрної економіки України : монографія
Вихідні дані : Вінниця: Універсум-Вінниця, 2006
Кільк.характеристики :437 с.: рис., табл.
Примітки : Літ.: с. 403-437
ISBN, Ціна 966-641-180-6: 20.00 грн
УДК : 338.43
ББК : 65.9(4УКР)32
Предметні рубрики: Сільське господарство-- Економіка --Україна
Анотація: Аналіз ефективності аграрних реформ в Україні з позицій інституціональної теорії.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.3(477)/К56
Автор(и) : Ковальчук, Трохим Тихонович, Черняк, Володимир Кирилович, Шевчук, Василь Якович
Назва : Актуалітети політики розвитку : [монографія]
Паралельн. назви :Topicality of the development policy
Вихідні дані : К.: Знання, 2009
Кільк.характеристики :326 с
ISBN, Ціна 978-966-346-757-3: 68.00 грн
УДК : 330.3(477)
ББК : 65.9(4УКР)-1
Предметні рубрики: Економічна політика --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Проблеми сучасної фінансової кризи, економічної та соціальної політики, бюджетобудування, інвестиційної, грошово-кредитної, валютно-курсової та цінової політики.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075.8)/К60
Автор(и) : Колесников, Олександр Володимирович
Назва : Ціноутворення : навч. посібник . -4-те вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :158 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 149-151
ISBN, Ціна 978-611-01-0133-2: 43.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Анотація: [Четверте видання посібника з ціноутворення для студентів вузів].
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/О-75
Автор(и) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук, Володимир Петрович, Коваленко, Лілія Петрівна
Назва : Промисловий маркетинг : підручник
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. л-ри, 2011
Кільк.характеристики :363, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Літ.: с. 359-361
ISBN, Ціна 978-966-364-842-2: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.101.541(075.8/D36-633842
Автор(и) : DeLong, J. Bradford
Назва : Macroeconomics
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2002
Кільк.характеристики :XXVI, 523 с
Примітки : Bibliogr.: p. 484-523
ISBN, Ціна 0-07-286558-X: 90.00 грн
УДК : 330.101.541(075.8)
ББК : 65.012.2я73
Предметні рубрики: Макроекономіка
Географіч. рубрики:
Анотація: This book does move more smoothly through the water than its competitors, and will prove to be a better textbook for third-millenium macroeconomics courses.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М43
Автор(и) : Васильев Г. А., Ибрагимов Л. А., Каменева Н. Г., Нагапетьянц Н. А.
Назва : Международный маркетинг : учеб. пособие
Паралельн. назви :International marketing
Вихідні дані : М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999
Кільк.характеристики :199 с
Примітки : Лит.: с. 196-197
ISBN, Ціна 5-238-00104-5: 12.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принципи міжнародного маркетинга--принципы международного маркетинга--внешнеэкономическая деятельность предприятия--зовнішньоекономічна діяльність підприємства--стратегія міжнародного маркетинга--стратегия международного маркетинга--експортна товарна політика--экспортная товарная политика--ценовая политика--цінова політика--міжнародні торгові угоди--международные торговые соглашения--міжнародний ринок--международный рынок--зарубежные инвестиции--зарубіжні інвестиції--міжнародні засоби комунікації--международные средства коммуникации
Анотація: Концепция и стратегия международного маркетинга, вовросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики, методы выхода на международный рынок и др.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075)/Е79
Автор(и) : Ерухимович, Ирина Леонидовна
Назва : Ценообразование : учеб.-метод. пособие . -2-е изд., стереотип.
Вихідні дані : К.: МАУП, 1999
Кільк.характеристики :108 с.: рис.
Колективи : Межрегиональная академия управления персоналом
Примітки : Библиогр.: с. 103-104
ISBN, Ціна 966-7312-92-5: 6.60 грн
УДК : 338.5(075)
ББК : 65.25я7
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): себестоимость продукции--собівартість продукції--затраты--витрати--прибыль--прибуток--рентабельность--рентабельність--ценообразования--ціноутворення--принципы ценообразования--принципи ціноутворення--рыночный механизм ценообразования--ринковий механізм ціноутворення--государственное регулирование цен--державне регулювання цін--виды цен--види цін--оптовые цены--оптові ціни--розничные цены--родрібні ціни--ценовая политика--цінова політика--методы установления цен--методи встановленн цін--рынок сбыта--ринок збуту
Анотація: Теоретические, методологические и практические вопросы ценообразования в условиях рыночных отношений.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.45(075)/М48
Автор(и) : Мельник, Леонід Григорович, Карінцева, Олександра Іванівна
Назва : Економіка підприємства: конспект лекцій : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Паралельн. назви :Economics of enterprise: the reader/ Leonid Melnik, Aleksandra Karintseva
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2004
Кільк.характеристики :412 с.: рис., табл.
Серія: Бібліотека "Економічна освіта"
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с.367-411
ISBN, Ціна 966-680-094-2: 30.00 грн
УДК : 338.45(075)
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Економіка
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємство--предприятие--тудові фактори--трудовые факторы--основний капітал--основной капитал--оборотний капітал--оборотный капитал--природні фактори--природные факторы--інформаційні фактори--информационные факторы--витрати підприємства--затраты предприятия--собівартість продукції--себестоимость продукции--фінансова діяльність--финансовая деятельность--фактор часу--фактор времени--економічна ефективність--экономическая эффективность--розвиток підприємства--развитие предприятия--цінова політика--ценовая политика--стратегія підприємства--стратегия предприятия
Анотація: У книзі розглянуто системи взаємопов'язаних економічних факторів діяльності та розвитку виробництва.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М21
Автор(и) : Мальська, Марта Пилипівна, Пурська І. С.
Назва : Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика : підручник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :286, [1] с.: табл.
Колективи : Львівський національний університет імені Івана Франка
Примітки : Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-673-119-1: 67.00, 68.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг --
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.012.4(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Маркетинг підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :611, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611
ISBN, Ціна 978-611-01-0337-4: 108.00 грн
УДК : 658.012.4(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--цінова політика--ценовая политика--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--розподіл та збут у маркетингу--распределение и сбыт в маркетинге--комунікаційна політика--коммуникационная политика--персонал маркетинга--персонал маркетингу--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--контроль у маркетингу--контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 1-30    31-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)