Пошуковий запит: <.>K=якість послуг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Пащук О. В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід/О. В. Пащук. - 2005
|
>2.
| Шаповал М. І. Менеджмент якості/М. І. Шаповал. - 2007
|
>3.
| Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
|
>4.
| Мальська М. П. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика)/М. П. Мальська, О. М. Гаталяк, Н. М. Ганич. - 2013
|
>5.
| Старченко Г. В. Операційний менеджмент/Г. В. Старченко, І. В. Калінько, І. А. Косач. - 2015
|
>6.
| Полтавська О. В. Забезпечення ефективності функціонування підприємств готельного господарства/О. В. Полтавська // Економіка та держава, 2016,N N 11.-С.25-39
|
>7.
| Галан Л. В. Вплив фактору якості на поведінкову модель споживача послуг мобільного зв'язку/Л. В. Галан, А. Ю. Щуровська // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2017,N N 4.-С.183-193
|
>8.
| Топольник В. Г. Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві/В. Г. Топольник. - 2018
|
>9.
| Агєєв Є. Я. Управління якістю/Є. Я. Агєєв. - 2018
|
>10.
| Ліптуга І. 2019: рік якості в туризмі/Іван Ліптуга // Украинский туризм. -Київ:Зеркало мира, 2019,N N 2.-С.64
|
|