Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуальний споживач<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П80
Автор(и) : Прокопенко, Ольга Володимирівна, Троян М. Ю.
Назва : Поведінка споживачів : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :176 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175
ISBN, Ціна 978-966-364-653-4: 47.00, 28.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(477)(075./Л25-298751
Автор(и) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Рябчик, Алла Володимирівна
Назва : Поведінка споживача : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Академія, 2014
Кільк.характеристики :222, [2] с.: табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222
ISBN, Ціна 978-966-580-447-5: 65.00 грн
УДК : 339.138(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Прийняття рішень-- Дослідження --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--маркетингові рішення--моделі поведінки споживачів--індивідуальний споживач--рівень зацікавленості споживача--поведінкова реакція покупців--процес прийняття рішень--промисловий ринок--індустріальний споживач--типології споживчої поведінки--політика розподілу
Анотація: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)