Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інструменти маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології/В. Н. Парсяк. - 2015
2.

Пономаренко Р. Маркетингові активи у міжнародній діяльності/Р. Пономаренко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2016,N N 4.-С.75-92
3.

Буднікевич І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів/І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2016,N N 3.-С.76-85
4.

Аксьонов І. М. Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг/І. М. Аксьонов, В. І. Копитко. - 2018
5.

Скиба Т. В. Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу/Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -К.:КІБіТ, 2019,N N 2.-С.85-88
6.

Пахуча Е. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств/Е. В. Пахуча // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 19/20.-С.82-89
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)