Пошуковий запит: <.>K=інструменти маркетингу<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології/В. Н. Парсяк. - 2015
|
>2.
| Пономаренко Р. Маркетингові активи у міжнародній діяльності/Р. Пономаренко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2016,N N 4.-С.75-92
|
>3.
| Буднікевич І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів/І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2016,N N 3.-С.76-85
|
>4.
| Аксьонов І. М. Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг/І. М. Аксьонов, В. І. Копитко. - 2018
|
>5.
| Скиба Т. В. Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу/Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -К.:КІБіТ, 2019,N N 2.-С.85-88
|
>6.
| Пахуча Е. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств/Е. В. Пахуча // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 19/20.-С.82-89
|
|