Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інструменти маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович
Назва : Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ -ПЛЮС, 2015
Кільк.характеристики :324[2] с.: іл., табл.
Серія: До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині
Примітки : Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324
ISBN, Ціна 978-966-289-050-1: 185.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.9
Предметні рубрики: Маркетинг
Економічна теорія
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорїі маркетингу--теории маркетинга--державне регулювання маркетингу--государственное регулирование маркетинга--управління маркетингом--управление маркетингом--планування маркетингу--планирование маркетинга--маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--контроль маркетингу--контроль маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--дослідження середовища маркетингу--исследования среды маркетинга--дослідження ринку--исследования рынка--дослідження товару--исследования товара--дослідження покупців--исследование покупателей--дослідження підприємства--исследования предприятия--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--інтернет-комерція--интернет-коммерция--реклама в стимулюванні збуту--реклама в стимулировании сбыта
Анотація: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко Р.
Назва : Маркетингові активи у міжнародній діяльності
Місце публікування : Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право: наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К.: Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2016. - N 4. - С. 75-92 (Шифр ztef/2016/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародний менеджмент
Міжнародний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові активи--маркетинговые активы--стратегічний менеджмент--стратегический менеджмент--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--прибутки міжнародних компаній--прибыли международных компаний--кореляційний аналіз--корреляционный анализ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буднікевич І. М., Гавриш І. І.
Назва : Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів
Місце публікування : Регіон. екон. - Л.: НАН України, 2016. - N 3. - С. 76-85. - ISSN 1562-0905 (Шифр reek/2016/3). - ISSN 1562-0905
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Регіональна економіка --Україна
Інвестиційна політика --Україна
Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг територій--маркетинг территорий--маркетингова політика--маркетинговая политика--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--привабливість територій--привлекательность территорий
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.47:[658.8:656/А42-449884
Автор(и) : Аксьонов, Іван Михайлович, Копитко, Василь Іванович
Назва : Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Кільк.характеристики :336, [4] с.: рис., табл.
Колективи : Дніпропетровський національний університет залізничого транспорту ім. академіка В. Лазаряна
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 329-333. - Дод.: с. 334-336
ISBN, Ціна 978-966-418-205-5: 230.00 грн
УДК : 338.47:[658.8:656.07](477)
ББК : 65.9(4УКР)37
Предметні рубрики: Транспорт-- Маркетинг-- Послуги --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток маркетингу--ринок транспортних послуг--інструменти маркетингу--нормативно-правова база маркетингу--маркетингові дослідження--аналіз ринку транспортних послуг--дослідження транспортних послуг--формування попиту--конкурентоспроможність транспортних послуг--кон'юктура ринку транспортних послуг--сегментація ринку транспортних послуг--управління маркетингом--маркетингова цінова політика--комунікаційна політика --ефективність маркетингових заходів --показники комерційної ефективності
Анотація: Транспортний ринок його аспекти, суб'єкти, об'єкти, інструменти, описано фактори, цілі та функції маркетингу на ринку транспортних послуг.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скиба Т. В.
Назва : Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу
Місце публікування : Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - К.: КІБіТ, 2019. - N 2. - С. 85-88 (Шифр vkib/2019/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція маркетингу--ноомаркетинг--ідея--інструменти маркетингу
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пахуча Е. В.
Назва : Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 19/20. - С. 82-89: рис., табл. (Шифр agsv/2020/19/20)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Сільськогосподарські підприємства-- Комунікаційний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--інструменти маркетингу--динаміка вартості сільгосппродукції--динаміка середніх цін реалізації продукції
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)