Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Жуков С.А., Чучка І.М.
Назва : Проблеми та перспективи інформаційно- маркетингового забезпечення транскордонного співробітництва
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 10. - С. 74-81 (Шифр apek/2007/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Математичні методи, моделі та інформац. технології в економіці
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) :
Назва : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 1
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Кільк.характеристики :604 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-18-8: 036.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:339(075/Д72-671188
Автор(и) : Дражниця С. А.
Назва : Електронна комерція : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ-2000, 2018
Кільк.характеристики :181, [1] с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Глосарій: с. 160-177. - Літ.: с. 178-181
ISBN, Ціна 978-966-418-216-1: 210.00 грн
УДК : 004.738.5:339(075.8)
ББК : 65.42я73 + 32.973я73
Предметні рубрики: Електронна торгівля-- Комерційна діяльність
Маркетинг-- Електронний бізнес
Географіч. рубрики:
Анотація: Поняття та завдання електронної комерції, особливості електронного маркетингу та електронного ринку, платіжні та фінансові інтернетсистеми, віртуальні підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 027.54(477.25)/Н35
Автор(и) : Самохіна, Жанна
Назва : Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності
Колективи : Національна академія наук України, Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України
Місце публікування : Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: збірник/ Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; [редкол.: В. І. Попик (голова) та ін.]. - Київ: НБУВ, 2015. - Вип. 42. - С. 103-114 (Шифр 027.54(477.25)/Н35-622579)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 027.54(477.25)
ББК : 78.34(4УКР-2К)751.1
Предметні рубрики: Бібліотеки-- Інформаційна діяльність-- Комунікаційний маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційний маркетинг--читацький попит--інтернет-реклама--онлайн-маркетинг
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)