Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Facebook<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Калита О. Функціонування концептів "зрада" і "перемога" в соціальній мережі Facebook/Оксана Калита // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2019,N N 4.-С.24-27
2.

Булахова Г. Рекламна стратегія просування продуктів і послуг бібліотек у соціальній мережі Facebook/Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -Київ:НБУВ, 2016. т.Вип. 43:Бібліотека в структурі сучасних інформаційних комунікацій.-С.331-345
3.

Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Вип. 48:Бібліотечні стандарти і розвиток інформаційної діяльності/[відп. ред.: О. Василенко, Н. Іванова]. - 2017
4.

Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Вип. 43:Бібліотека в структурі сучасних інформаційних комунікацій. - 2016
5.

Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Вип. 49:Інформаційно-комунікаційні трансформації і бібліотечно-інформаційна діяльність/[ред.-пер. Кушнарьова]. - 2018
6.

Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Вип. 35. - 2013
7.

Савицька Л. Моніторинг сторінок головної наукової бібліотеки у мережі Facebook/Л. Савицька // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -Київ:НБУВ, 2017. т.Вип. 48:Бібліотечні стандарти і розвиток інформаційної діяльності.-С.527-534
8.

Марковець О. Консолідація інформації про діяльність учасників групи в соціальній мережі Facebook/О. Марковець, Р. Паздерська // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019,N N 6.-С.22-27
9.

Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога. Компания STYLUS. UA // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2020,N N 6.-С.32--33
10.

Макнамі Р. Зафейсбучені: як соціальна мережа штовхає світ до катастрофи/Роджер Макнамі ; пер. з англ. Ірина Серебрякова та Оксана Макарова. - 2021
11.

Вулф А. Долина богів. Історії з Кремнієвої долини/Александра Вулф ; [пер. з англ. А. Бондаря]. - 2018
12.

Дивослово - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
13.

Перенесієнко І. Використання можливостей соціальної інтернет-мережі Facebook у роботі бібліотек/І. Перенесієнко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -К.:НБУВ, 2013. т.Вип. 35.-С.203-212
14.

Натаров О. Використання академічними бібліотеками соціальних мереж як платформи для наукової комунікації (на прикладі представництв Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадськго у Facebook)/О. Натаров // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -Київ:НБУВ, 2018. т.Вип. 49:Інформаційно-комунікаційні трансформації і бібліотечно-інформаційна діяльність.-С.306-329
15.

Гелловей С. Велика четвірка/Скотт Гелловей ; [пер. з англ. М. Смагіної]. - 2019
16.

Вісник Книжкової палати - 2019г.,N 6 (Введено оглавление)
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)