Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Instagram<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Бібліотечний форум: історія, теорія і практика -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Матвєєва Н. Наукове вивчення фізичного стану документів у фондах Одеської національної наукової бібліотеки/ Н. Матвєєва (стр.8-12)
Соцков О. Способи використання INSTAGRAM у бібліотеках/ О. Соцков (стр.13-16)
Драгуновська Н. Відродження культурної спадщини України через призму читання/ Н. Драгуновська (стр.17-18)
Кирій С. Archintegration 2018 - досвід комунікації між бібліотекарями та архітекторами/ С. Кирій, Т. Румілець (стр.33-35)
Мельник М. Популяризація книги в контексті інформаційних потреб сучасного студента/ М. Мельник (стр.36-38)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога. Компания STYLUS. UA
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2020. - N 6. - С. 32--33: рис. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2020/6). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Соціальні мережі-- Електронні технології
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:339.138/К66-398624
Автор(и) : Кордзая, Натела Ревазівна
Назва : Основи інтернет-маркетингу: навч. посіб./ Н. Р. Кордзая. Ч. 1
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ-плюс, 2018 - 2018
Кільк.характеристики :180, [4] с.: іл., табл.
Примітки : Літ.: с. 176-180
ISBN, Ціна 978-966-289-292-5: 215.00 грн
УДК : 004.738.5:339.138(07)
ББК : 32.973.73
Предметні рубрики: Мережевий маркетинг
Інтернет-- Соціальні мережі-- Використання
Географіч. рубрики:
Анотація: Поняття інтернет-маркетингу; методика та особливості пошукової оптимізації та оптимізації під соціальні мережі; характерні риси та алгоритми проведення маркетингової компанії у соціальних мережах.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соцков О.
Назва : Способи використання INSTAGRAM у бібліотеках
Місце публікування : Бібліотечний форум: історія, теорія і практика: наук.-інформ. журнал. - К.: Башун Олена Володимирівна, 2018. - N 4. - С. 13-16 (Шифр bifo/2018/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)