Пошуковий запит: <.>K=PR<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент/Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 1999
|
>2.
| Бебік В.М. Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті/В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 5.-С.28-37
|
>3.
| Антипов К.В. Паблик рилейшнз/К. В. Антипов, Ю. К. Баженов. - 2001
|
>4.
| Джангіров Д. Іміджмейкер із Москви/Д. Джангіров. - 2006
|
>5.
| Мойсеєв В.А. Паблік рілейшнз/В. А. Мойсеєв. - 2007
|
>6.
| Буш Дэвид Цифровая фотография для "чайников"/[пер. с англ. И. Б. Тараброва]. - 2005
|
>7.
| Сергеева Ю.С. Библиотечное дело и библиотековедение/Ю. С. Сергеева. - 2006
|
>8.
| Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
|
>9.
| Маркетинг в Україні - 2008г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>10.
| Вісник Національного банку України - 2009г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Панкратьєва Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю/Є. Панкратьєва // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 5.-С.37-39
|
>12.
| Ступницький О.І. Особливості використання інструментарію PR для стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності/О. І. Ступницький // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2009,N N 9.-С.77-85
|
>13.
| Маркетинг в Україні - 2010г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>14.
| Ткачук О. EVENT - важлива складова сучасного PR/О. Ткачук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.34-39
|
>15.
| Разумовская А. Л. PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг/А. Л. Разумовская. - 2009
|
>16.
| Вища школа - 2010г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>17.
| Кононов О. Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" як метод формування професійних компетенцій/О. Кононов // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 12.-С.109-118
|
>18.
| Політична психологія/за ред. С. О. Матвєєва. - 2003
|
>19.
| Виборчі системи та виборчі технології: актуальні проблеми/[ред.: Л. Кудіна, Л. Яцюк]. - 2010
|
>20.
| Ольшанський Д. В. Политический PR/Д. В. Ольшанський ; [голов. ред. Е. Строганова]. - 2003
|
>21.
| Кулиш А. Publik relations для общественных (негосударственных) организаций/Андрий Кулиш. - 2002
|
>22.
| Примак Т. О. РR для менеджерів і маркетологів/Т. О. Примак. - 2013
|
>23.
| Куцай Т. PR у мініатюрі/Тамара Куцай ; [іл. Ярослави Куцай]. - 2012
|
>24.
| Менеджмент для магістрів. Т. 2. - 2013
|
>25.
| Грабар Т. П. PR та антиPR, або як вберегтися від маніпуляцій/Т. П. Грабар ; за наук. ред. І. Г. Грабара. - 2001
|
>26.
| Вісник Книжкової палати - 2014г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>27.
| Курбан О. PR-аспекти інформаційної безпеки організаційних структур/О. Курбан // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014,N N 5.-С.48-52
|
>28.
| Вісник Книжкової палати - 2014г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>29.
| Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR/О. Курбан // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014,N N 10.-С.45-48
|
>30.
| Бібліотечний форум України - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
|
|
|