Пошуковий запит: <.>S=Інклюзивна освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 89
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання/А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. - 2010
|
>2.
| Таранченко О. Стратегія сучасного викладання: надання підтримки учням з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання/О. Таранченко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 4.-С.51-54
|
>3.
| Крикун А. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті/А. Крикун // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2013,N N 11.-С.77-80
|
>4.
| Рассказова О. І. Соціальний педагог - суб'єкт розвитку соціальності учнів в інклюзивній школі/О. І. Рассказова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2013,N N 4.-С.72-79
|
>5.
| Таргонський Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект/Г. Таргонський // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.18-19
|
>6.
| Коморна В. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази/В. Коморна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.26
|
>7.
| Таланчук І. В. Доступність як адміністративний чинник права інвалідів на освіту/І. В. Таланчук // Часопис Київського університету права. -К.:Київський ун-т права НАН України, 2014,N N 2.-С.165-169
|
>8.
| Амірбеков Г. Від інклюзивної освіти до толерантного суспільства/Г. Амірбеков // Професійно-технічна освіта. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.26-29
|
>9.
| Козина Г. П. Психолого-педагогическое сопровождение инклюзивного образования: практика территориальной ПМПК Нерюнгринского района/Г. П. Козина, Ю. В. Кобазова // Социальная педагогика. -М.:Школьные технологии, 2014,N N 4.-С.61-67
|
>10.
| Литвак Р. А. Подготовка социальных педагогов к организации инклюзивного образования/Р. А. Литвак // Социальная педагогика. -М.:Школьные технологии, 2014,N N 4.-С.89-96
|
|
|