Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Інклюзивне навчання -- Загальноосвітні школи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:[37.011.3-051/Щ61-267513
Автор(и) : Щерба, Наталія Сергіївна
Назва : Теоретичні та методичні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання старшокласників з особливими потребами : автореф. дис.
Вихідні дані : Житомир: Левковець Н. М., 2021
Кільк.характеристики :39, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примітки : Літ.: с. 32-36
Ціна : 10.00 грн
УДК : 378:[37.011.3-051:81'243]*М
ББК : 74.58 + 74.3
Предметні рубрики: Вчителі-- Нерідна мова-- Підготовка
Інклюзивне навчання-- Загальноосвітні школи
Старшокласники-- Інклюзивне навчання-- Загальноосвітні школи
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній учитель іноземної мови--старшокласники з особливими потребами--практикоорієнтоване навчання--підготовка вчителя іноземної мови--інклюзивна компетентність--технологія "інтерактивна майстерня"
Анотація: У дисертації на методологічному, теоретичному та технологічному рівнях досліджено проблему підготовки майбутніх учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання старшокласників з сосбливими освітніми потербами. Обґрунтовано методологічні засади та сутність підготовки майбутнього вчителя інозмуної мови у визначеному напрямі, запропоновано її концепцію та модель, проектовано структуру інклюзтвної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, запропоновано критерії оцінювання, показники та рівні її сформованості. Розроблено навчально-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання старшокласників з особливими освітніми потребами (навчальну програму, силабус, програми практики, навчальний посібник, навчально- інструктивні матеріали для проведення практичних занять, електронні засоби навчання).
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:[37.011.3-051/Щ61-465678
Автор(и) : Щерба, Наталія Сергіївна
Назва : Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами : монографія
Вихідні дані : Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2021
Кільк.характеристики :439, [1] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим. - Дод.: с. 354-439
ISBN, Ціна 978-966-485-281-1: 140.00 грн
УДК : 378:[37.011.3-051:81'243]*М
ББК : 74.58 + 74.3
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Вчителі-- Підготовка
Інклюзивне навчання-- Загальноосвітні школи
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--освіта--педагогіка--методика навчання іноземних мов--навчання дітей з інвалідністю
Анотація: Проаналізовано термінологічний апарат, обґрунтовано методологічні засади, концепцію, модель підготовки учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами, запропоновано зміст, методи, форми та засоби цієї підготовки на прикладі навчання старшокласників з дитячим церебральним паралічем.
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)