Пошуковий запит: <.>S=Інтернет- маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Шевченко П. Критична маса Інтернету/П. Шевченко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 6.-С.36-45
|
>2.
| Шрамко І. Хто кого танцює?/І. Шрамко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 6.-С.45-47
|
>3.
| Герасименко В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг/В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.41-46
|
>4.
| Гощинський А. Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління/А. Гощинський // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.47-50
|
>5.
| Бойчук І. В. Інтернет в маркетингу/І. В. Бойчук, О. М. Музика. - 2010
|
>6.
| Чорій М. В. Роль інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації/М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 12.-С.300-307
|
|