Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Інтернет- маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Шевченко П. Критична маса Інтернету/П. Шевченко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 6.-С.36-45
2.

Шрамко І. Хто кого танцює?/І. Шрамко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 6.-С.45-47
3.

Герасименко В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг/В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.41-46
4.

Гощинський А. Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління/А. Гощинський // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.47-50
5.

Бойчук І. В. Інтернет в маркетингу/І. В. Бойчук, О. М. Музика. - 2010
6.

Чорій М. В. Роль інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації/М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 12.-С.300-307
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)