Пошуковий запит: <.>S=Інтернет- маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко П.
Назва : Критична маса Інтернету
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 6. - С. 36-45. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/6). - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інтернет- маркетинг Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шрамко І.
Назва : Хто кого танцює?
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 6. - С. 45-47. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/6). - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інтернет- маркетинг Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Герасименко В., Давиденко І.
Назва : Інтернет як засіб просування туристичних послуг
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 2. - С. 41-46. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/2). - ISSN 1606-3732 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Інтернет- маркетинг Туризм-- Туристичний бізнес
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Гощинський А.
Назва : Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 2. - С. 47-50. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/2). - ISSN 1606-3732 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Інтернет- маркетинг
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.324(075.8)/Б 77
Автор(и) : Бойчук, Інна Володимирівна, Музика, Ольга Михайлівна
Назва : Інтернет в маркетингу
: підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010 Кільк.характеристики :508, [2] с.:
табл., рис.
Колективи :
Міністерство освіти і науки України, Львівська комерційна академія
Примітки : Л-ра: с. 457-465
ISBN, Ціна 978-611-01-0099-1: 81.00 грн
УДК : 658.324(075.8) + 004.738.5(075.8) ББК : 65.050.24я73 + 32.973я73 Предметні рубрики: Інтернет- маркетинг Географіч. рубрики: Анотація: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу.
Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Чорій М. В., Ільтьо Т. І.
Назва : Роль інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2013. - N 12. - С. 300-307 (Шифр apek/2013/12) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Інтернет- маркетинг Туризм --Україна
Знайти схожі
|
|