Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Інформаційне суспільство -- Реклама -- Житомир, місто (Житомирська область)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слюсар В. М., Шкіль Л. Л., Слюсар М. В.
Назва : Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект
Місце публікування : Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021. - N 2(90). - С. 104-112 (Шифр vzfi/2021/2)
Предметні рубрики: Інформаційне суспільство-- Реклама --Житомир, місто (Житомирська область)
Географіч. рубрики: Житомир, місто (Житомирска область)-- Інформаційне суспільство-- Реклама
Анотація: [В статті здійснено аналіз актуальних підходів до визначення поняття "реклама". Застосовано субстанційний підхід для його дефініювання, який продовжуючи класичну традицію наукового мислення, проголошує основоположним принципом розуміння об'єкта наукового пізнанняя як стійкої сутності, зведення багатоманітності й мінливості властивостей до постійного, відносно сталого й постійного існуючого означення].
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)