Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Інформаційний маркетинг -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гермашев С.
Назва : Главное - акцентировать внимание на общем бизнес-результате
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 1. - С. 22-24 (Шифр mire/2016/1)
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг --Україна
Конкуренція
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельникович, Олена, Юсупова, Ольга
Назва : Благодійні акції - інструмент маркетингових комунікацій
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2018. - N 5. - С. 83-97. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2018/5). - ISSN 1727-9313
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Благодійність --Україна
Інформаційний маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--стимулювання продажу--соціально-етичний маркетинг
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)