Пошуковий запит: <.>S=Історія -- Методика викладання -- Загальноосвітні школи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Коляда І. Як пов'язані історія і час/І. Коляда // Історія в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 9.-С.14-19
|
>2.
| Коляда І. Що таке речові історичні джерела/І. Коляда // Історія в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 7/8.-С.18-21
|
>3.
| Шульга А. Типи і структура уроків з історії у загальноосвітніх навчальних закладах/А. Шульга // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 10.-С.25-26
|
>4.
| Пометун О. Таксономія Б. Блума і розвиток критичного мислення школярів на уроках історії/О. Пометун, Н. Гупан // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 3.-С.50-58
|
>5.
| Ковальов В. Сценарій історичного турніу/В. Ковальов // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 11.-С.27-31
|
>6.
| Зімбалевська Ю. П. Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу/Ю. П. Зімбалевська // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 22/24.-С.20-26
|
>7.
| Скріннікова Н. В. Розвивальні завдання з історії Середньовіччя. Історична фразеологія/Н. В. Скріннікова // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 31/33.-С.42-45
|
>8.
| Святокум О. Робота з текстовими джерелами на уроках історії в 5 класі/О. Святокум // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 10.-С.38-42
|
>9.
| Джунь Л. Реалізація принципів проблемного навчання на уроках історії/Л. Джунь // Історія в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.18-26
|
>10.
| Терно С. Природовідповідне навчання історії на основі розвитку критичного мислення/С. Терно // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.38-42
|
>11.
| Мержевицкая Т. А. Применение интерактивных методов обучения на уроках истории в школе/Т. А. Мержевицкая // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 8.-С.9-18
|
>12.
| Руденко В. М. Практичні обчислення/В. М. Руденко, О. Є. Терещенко // Математика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 13/15.-С.74-76
|
>13.
| Шеремет М. Педагогічний потенціал історичної дисципліни в творчому розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів: інтегративний підхід/М. Шеремет // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 11.-С.40-44
|
>14.
| Свинчук А. В. Особливості роботи вчителя в класах з поглибленим вивченням історії/А. В. Свинчук // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 8.-С.27-30
|
>15.
| Світличний О. Особливості методики роботи з обдарованими дітьми на уроках історії/О. Світличний // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 1.-С.24-26
|
>16.
| Пилипчук Т. Організація дослідницької діяльності на уроках історії за допомогою візуальних джерел інформації під час вивчення теми "Друга світова війна та Голокост"/Т. Пилипчук // Історія в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2020,N N 1.-С.37-40
|
>17.
| Гриценко А. Новий державний стандарт та навчальні програми з історії як офіційні документи з формування в учнів умінь використовувати інформаційні ресурси у процесі вивчення історії/А. Гриценко // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 11.-С.32-34
|
>18.
| Навчальна програма з історії для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 9.-С.2-20
|
>19.
| Гук О. Можливості MS PowerPoint при створенні мультимедійних дидактичних ігор з історії/О. Гук // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 12.-С.28-33
|
>20.
| Герасим Н. Методичний практикум "Використання відеосвідчень у викладанні історії в школі"/Н. Герасим // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2016,N N 10.-С.3-13
|
|
|