Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Банківський маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(075.8)/Л96
Автор(и) : Лютий, Ігор Олексійович, Солодка, Ольга Олегівна
Назва : Банківський маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :776 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Примітки : Глосарій: с. 684-728. - Л-ра: с. 729-738. - Дод.: с. 739-775
ISBN, Ціна 978-966-364-881-1: 148.00 грн
УДК : 336.71(075.8)
ББК : 65.262.10-2я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сучасні методи дослідження та прогнозування кон'юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(477)(075.8/Р69-796292
Автор(и) : Романенко, Лариса Федорівна
Назва : Банківський маркетинг : підручник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Примітки : Л-ра: с. 331-343
ISBN, Ціна 966-8365-56-9: 27.50, 33.00, грн
УДК : 336.71(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг послуг--маркетинг услуг--банківський продукт--банковский продукт--стратегічний маркетинг --стратегический маркетинг--комунікаційна політика банку--комуникационная политика банка--контроль маркетингу--контроль маркетинга--аудиторський контроль--аудиторский контроль
Анотація: Методологія банкіського маркетингу, класифікація банківських продуктів, особливості проведення маркетингових дослідженьв банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С28
Автор(и) : Севрук, Велислава Т.
Назва : Банковский маркетинг
Вихідні дані : М.: "Дело ЛТД", 1994
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Банки и реальность
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 5-86461-147-6: 1040000.00 крб
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10 + 65.050.24
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): банківський маркетинг--теория маркетинга--теорія маркетингу--виды маркетинговой деятельности--види маркетингової діяльності--товар--рынок банковских услуг--ринок банковських послуг--цена и прибыль--ціна і прибуток--маркетинговая информация--маркетингова інформація--планирование маркетинга--планування маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговый контроль--маркетинговий контроль--перший рівень маркетинга--другий рівень маркетинга--первый уровень маркетинга--второй уровень маркетинга--принципы компьютеризации банков--принципи комп'ютерізації банків
Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С72
Автор(и) : Спицын , Игорь Олегович, Спицын, Ярослав Олегович
Назва : Маркетинг в банке
Вихідні дані : Тернополь: Гарнекс; К.: Писпайп, 1993
Кільк.характеристики :656 с
ISBN, Ціна 5-8321-0005-0: 72000.00 крб
УДК : 336.71 + 339.138
ББК : 65.262.10 + 65.050.214
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетинговая информация--маркетингова інформація--маркетинг в банке--система планирования--система планування--планирование комплекса маркетинга--планування комплекса маркетинга--стратегия риска--стратегія ризику--организационная структура банка--організаційна структура банку--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль
Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(075.8)/М 27
Автор(и) : Дубовик О.В., Бойко С.М., Вознюк М.А., Гірченко Т.Д.
Назва : Маркетинг у банку : навч. посібник . -2-ге вид., стер.
Вихідні дані : К.: Алерта, 2007
Кільк.характеристики :276 с.: рис., табл.
ISBN, Ціна 978-966-8533-59-4: 037.00 грн
УДК : 336.71(075.8)
ББК : 65.262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Актуальні питання банківського маркетингу, особливості банківських продуктів та маркетингові технології, які їх враховують. Вміщено тестові та практичні завдання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)