Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Банківський маркетинг -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(075.8)/Л96
Автор(и) : Лютий, Ігор Олексійович, Солодка О. О.
Назва : Банківський маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :776 с.: табл.
Примітки : Глосарій: с. 684-728. - Л-ра: с. 729-738. - Дод.: с. 739-775
ISBN, Ціна 978-966-364-881-1: 130.00 грн
УДК : 336.71(075.8)
ББК : 65.262.10-2я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг --Україна
Анотація: Сучасні методи дослідження та прогнозування кон'юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг. Значна увага приділена питанням позиціовання та посилення інноваційної активності комерційного банку в умовах невизначеності та ризику.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/А47
Автор(и) : Алексєєв, Ігор Валентинович, Захарчук, Олена Василівна, Рим, Надія Никанорівна
Назва : Банківський маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Львів. банківський коледж Нац. банку України, 1998
Кільк.характеристики :96 с.: рис.
Колективи : Національний банк України, Державний університет "Львівська політехніка", Львівський банківський коледж
Примітки : Л-ра: с. 93
ISBN, Ціна 966-7330-06-0: 7.50 грн
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія маркетингу--теория маркетинга--споживчі ринки--потребительские рынки--цільові ринки--целевые рынки--планування маркетингу--планирование маркетинга--стратегії банку--стратегии банка--гуртовий ринок--оптовый рынок
Анотація: Основи банківського маркетингу, характеристика банківських послуг та особливості їх ринкового просування.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кльоба Л. Г.
Назва : Маркетинговий підхід до вдосконалення управління банківською кредитною діяльністю
Місце публікування : Економіка та держава. - 2016. - N 5. - С. 77-81 (Шифр etde/2016/5)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Банківський маркетинг --Україна
Банківські кредити-- Управління --Україна
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)