Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Видавнича справа -- Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.41(075.8)/Т35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавничий маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :272 с.: рис., табл.
Серія: Серія "Альма-матер"
Примітки : Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271
ISBN, Ціна 978-966-8226-84-7: 32.00 грн
УДК : 655.41(075.8)
ББК : 76.17я73
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76.17/К53
Назва : Книжный маркетинг. Руководство к действию : [сб. статей]
Вихідні дані : Москва: ТЕРРА, 1996
Кільк.характеристики :432 с
Переклад видання: Trade book marketing
Примітки : Указ.: с. 352-378
ISBN, Ціна 5-300-00418-9: 7.66 грн
ББК : 76.17 + 65.050.24
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Маркетинг
Книготоргівля-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): книжная торговля--книжкова торгівля--организация продаж книг--організація продажів книг--маркетинг издательской продукции--маркетинг видавничої продукції--рынок издательской продукции--ринок видавничої продукції--книжный рынок--книжковий ринок--книжный маркетинг--книжковий маркетинг--маркетинг книг--маркетинг книг
Анотація: Книжный маркетинг называют мотором современного издательского дела. В сборник вошли подготовленные специалистами американского книгоиздания статьи о различных аспектах маркетинга - концепции, которая не только содействует изданию книг, полезных людям, но и помогает найти самый короткий путь к читателю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)