Пошуковий запит: <.>S=Глибинна психологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Соколова Е.Т. Аффективно-когнитивный стиль репрезентации отношений Я - Другой у лиц с суицидальным поведением/Е. Т. Соколова, А. Р. Коршунова // Вестник Московского университета. Сер. 14, Психология. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2007,N N 4.-С.48-63
|
>2.
| Соколова Е. Т. Перфекционизм и когнитивный стиль личности у лиц, имевших попытку суицида/Е. Т. Соколова, П. В. Цыганкова // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2011,N N 2.-С.90-100
|
>3.
| Туз Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура/Л. Туз // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 2.-С.140-147
|
>4.
| Іваненко Б. Ососбливості формування та вияву інваріантності психіки суб'єкта/Б. Іваненко // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 2.-С.148-151
|
>5.
| Педченко О. Проблема релігійної віри у глибинній психології/О. Педченко // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 2.-С.151-153
|
>6.
| Раджабова С. Вплив ідентифікації на формування глибинно-психологічного змісту психіки/С. Раджабова // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 2.-С.153-156
|
>7.
| Аврамченко С. Взаємозв'язок внутрішньої суперечливості психіки суб'єкта із феноменом Едіпового комплексу/С. Аврамченко // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 2.-С.156-160
|
>8.
| Стасько О. Специфіка пізнання умовних цінностей суб'єкта в контексті методу АСПН/О. Стасько // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 2.-С.161-163
|
>9.
| Дезадаптація суб'єкта та її зв'язок з об'єктними відношеннями/Н. Богданова [и др.] // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 2.-С.164-168
|
>10.
| Харенко С. Деструктивний вплив контрпереносу у психокорекційній роботі з підлітками/С. Харенко // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 2.-С.172-175
|
|
|