Пошуковий запит: <.>S=Діти з розумовими вадами -- Корекційна педагогіка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| Исаев Д. Н. Умственная отсталость у детей и подростков/Д. Н. Исаев. - 2003
|
>2.
| Невмержицька Н. В. Корекція пізнавальної сфери учнів молодшого шкільного віку з легкою розумовою відсталістю/Н. В. Невмержицька // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 10.-С.23-30
|
>3.
| Шелест В. М. Рекомендації для вчителів, які працюють з дітьми з легкою розумовою відсталістю та діагнозом ДЦП/В. М. Шелест // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 12.-С.7-8
|
>4.
| Шевченко З. В. Потоваришуй з годинником/З. В. Шевченко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 12.-С.9-12
|
>5.
| Невмиржицька Н. В. Корекція пізнавальної сфери учнів молодшого шкільного віку з легкою розумовою відсталістю/Н. В. Невмиржицька // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 12.-С.22-31
|
>6.
| Хохліна О. Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань/О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання. -К.:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.45-54
|
>7.
| Тищенко Т. М. Котилася торба/Т. М. Тищенко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 10.-С.20-22
|
>8.
| Лисенкова І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій/І. Лисенкова // Особлива дитина: навчання і виховання. -К.:Пед. преса, 2018,N N 3.-С.20-27
|
>9.
| Сичевська В. Арт-терапія з розумово відсталими дітьми в закладі дошкільної освіти компенсаторного типу/В. Сичевська // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 11(листоп.).-С.44-49
|
>10.
| Тищенко Т. М. Пригоди на бабусиному подвір'ї/Т. М. Тищенко, А. М. Васько // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 11.-С.28-30
|
>11.
| Сергєєва Н. На балу в золотої рибки/Н. Сергєєва // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2019,N N 1(січ.).-С.13-25
|
>12.
| Чебатарьова О. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ/О. Чебатарьова // Особлива дитина: навчання і виховання. -К.:Пед. преса, 2019,N N 4.-С.68-76
|
>13.
| Єна Я. М. Сімейний бюджет/Я. М. Єна // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2019,N N 12.-С.2-4
|
>14.
| Косаренко О. В. Індивідуальна розвивальна робота з дітьми із синдромом Дауна/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2020,N N 9.-С.4-7
|
>15.
| Косаренко О. В. Фантастичні пригоди малюків/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2020,N N 11.-С.18-23
|
|