Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Екологічний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 502.35(075.8)/П80
Автор(и) : Прокопенко, Ольга Володимирівна
Назва : Екологічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2012
Кільк.характеристики :319, [1] с.: табл., рис.
Примітки : Практикум: с. 190-291. - Дод.: с. 292-310. - Л-ра: с. 311-319
ISBN, Ціна 978-966-346-633-0: 59.00 грн
УДК : 502.35(075.8)
ББК : 20.1я73
Предметні рубрики: Екологічний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сутність екологічного маркетингу--сущность экологического маркетинга--розвиток екологічного маркетингу--развитие экологического маркетинга--екологічність поведінки--экологичность поведения--ринок екологічних товарів--рынок экологических товаров--екологічне маркування--экологическое маркирование--регулювання екологічної діяльності підприємств--регулирование экологической деятельности предприятий--мотивування екологізації діяльності підприємств--мотивирование экологизации деятельности предприятий--споживання екологічних товарів--потребление экологических товаров--розвиток екологічних потреб--развитие экологических потребностей--рівень екологічності--уровень экологичности--екоатрибутивність споживчого вибору--экоатрибутивность потребительского выбора
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти впровадження у практику діяльності вітчизняних підприємств концепції екологічного маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:502.13](0/З-63-936542
Автор(и) : Зіновчук, Наталія Василівна, Ращенко, Анастасія Вікторівна
Назва : Екологічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Житомир: ЖДПУ ім. І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :188, [2] с.: рис., табл., фот. кольор.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський національний агроекологічний університет
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Літ.: с.142-150. - Дод.: с.151
ISBN, Ціна 978-966-485-197-5: 35.00 грн
УДК : 339.138:502.13](075.8)*М
ББК : 65.28я73
Предметні рубрики: Екологічний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--местные издания--екологічні потреби--экологические потребности--типи екологічного маркетингу--типы экологического маркетинга--маркетингове середовище--маркетинговая среда--екологічні товари--экологические товары--еко-продукти--эко-продукты--споживачі екологічних товарів--потребители єкологических товаров--ціноутворення--ценообразование--комунікаційна система--комуникационная система
Анотація: Основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема його сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продуції. Основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарна політика, цінова політика, особливості збуту продукції та комунікаційна система.
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лазаренко В. І.
Назва : Аналіз державного маркетингового інструментарію розвитку органічного сектора економіки
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2019. - N 19. - С. 67-76: рис., табл. (Шифр agsv/2019/19)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Екологічний маркетинг
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гацька Л. П.
Назва : Дослідження поведінки споживачів в екологічному маркетингу
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - К.: Аналітик, 2020. - N 10. - С. 5-8 (Шифр efpr/2020/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Екологічний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок екологічних товарів--структура споживання--екологічне спрямування
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)