Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Економіка торгівлі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.3:659.1(477)(/П12-606472
Автор(и) : Пазуха, Микола Дмитрович, Ігнатович М.В.
Назва : Реклама у підприємницькій діяльності : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :176 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 128-129
ISBN, Ціна 966-364-268-8: 24.20, 23.50 грн, 24.00 грн, грн
УДК : 338.3:659.1(477)(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/І 74
Автор(и) : Прокопенко О.В., Школа В.Ю., Дегтяренко О.О., Махнуша С.М.
Назва : Інфраструктура товарного ринку : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :296 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 282-289
ISBN, Ціна 966-364-392-7: 036.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Економіка підприємств
Економіка торгівлі
Географіч. рубрики:
Анотація: Система методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б 12
Автор(и) : Бабенко Н. І.
Назва : Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів: підручник : у 2 кн./ Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. Кн. 1
Вихідні дані : К.: Грамота, 2003
Кільк.характеристики :352 с.: рис.
ISBN, Ціна 966-8066-19-7: 023.40 грн.
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.421.5я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Економіка внутрішньої торгівлі
Географіч. рубрики:
Анотація: Вивчення окремих розділів (модульні блоки) забезпечать обсяг знань, умінь і навичок, необхідних для набуття професії продавця непродовольчих товарів.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б 12
Автор(и) : Бабенко Н. І.
Назва : Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів: підручник : у 2 кн./ Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. Кн. 2
Вихідні дані : К.: Грамота, 2004
Кільк.характеристики :304 с.: рис.
ISBN, Ціна 966-8066-44-8: 023.40 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.421.5я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Економіка внутрішньої торгівлі
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні питання організації торгово-технологічного процесу в торговельному закладі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дідківська Л.
Назва : Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 2. - С. 30-35. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: економіка торгівлі
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лошенюк І.
Назва : Розвиток торговельної мережі на Буковині: проблеми, шляхи, рішення
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 2. - С. 36-39. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Географіч. рубрики: Україна --Чернівецька область
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Д 81
Автор(и) : Дудла І.О.
Назва : Товарознавчі аспекти маркетингу : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :224 с.: рис., табл.
Примітки : Реком. покажч.: с. 210-213
ISBN, Ціна 978-966-364-451-6: 033.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Товарознавство
Географіч. рубрики:
Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голошубова Н.
Назва : Роздрібна торговельна мережа України : Стан і тенденції розвитку
Місце публікування : Економіка України: політико-економічний. - К., 2008. - №9. - С. 74 -85. - ISSN 0131-775Х (Шифр ekuk/2008/9). - ISSN 0131-775Х
Предметні рубрики: торгівля роздрібна
економіка торгівлі
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лабурцева О.І.
Назва : Обгрунтування цін на продукцію в умовах ризику змін споживчого попиту
Місце публікування : Економіка та держава. - 2009. - N 6. - С. 21-23 (Шифр etde/2009/6)
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Економіка підприємств-- Підприємства легкої промисловості
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 399.1(075.8)/Е45
Автор(и) : Власова, Наталія Олексіївна, Гросул, Вікторія Анатоліівна, Краснокутська, Наталія Станіславівна, Круглова, Олена Анатоліївна
Назва : Економіка торгівлі : навч. посіб.
Вихідні дані : Харків: Світ книг, 2018
Кільк.характеристики :472, [1] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Харківський державний університет харчування та торгівлі
Примітки : Дод.: с. 425-467. - Літ.: с. 468-472
ISBN, Ціна 978-966-2678-27-7: 198.00 грн
УДК : 399.1(075.8)
ББК : 65.422.1я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Торговельні підприємства
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): форми торгівлі--товарооборот--потенціал торгівлі--витрати підприємств торгівлі--доходи підприємств торгівлі--конкурентоспроможність--бізнес-планування --інвестування підприємств торгівлі
Анотація: Економічні пиання щодо сутності та особливостей розвитку торговельної галузі у сучасних умовах постіндустріального суспільства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)