Пошуковий запит: <.>S=Економіка торгівлі<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності/М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - 2006
|
>2.
| Інфраструктура товарного ринку/О. В. Прокопенко [та ін.]. - 2007
|
>3.
| Бабенко Н. І. Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів. Кн. 1 . - 2003
|
>4.
| Бабенко Н. І. Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів. Кн. 2 . - 2004
|
>5.
| Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі/Л. Дідківська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.30-35
|
>6.
| Лошенюк І. Розвиток торговельної мережі на Буковині: проблеми, шляхи, рішення/І. Лошенюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.36-39
|
>7.
| Дудла І.О. Товарознавчі аспекти маркетингу/І. О. Дудла. - 2007
|
>8.
| Голошубова Н. Роздрібна торговельна мережа України : Стан і тенденції розвитку/Н. Голошубова // Економіка України. -К., 2008,N №9.-С.74 -85
|
>9.
| Лабурцева О.І. Обгрунтування цін на продукцію в умовах ризику змін споживчого попиту/О. І. Лабурцева // Економіка та держава, 2009,N N 6.-С.21-23
|
>10.
| Економіка торгівлі/Н. О. Власова [та ін. ; за ред. Н. О. Власової]. - 2018
|
|