Пошуковий запит: <.>S=Економічна соціологія -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 26 |
>1.
| Диба В. Інтелектуалізація, соціальна відповідальність та обліково-аналітичний вимір нематеріальних активів/В. Диба // Економіст. -К.:БЛІЦ-ІНФОРМ, 2016,N N 1.-С.39-41
|
>2.
| Назарова Г. В. Відповідність споживчого кошика потребам українців як умова економічної стійкості країни/Г. В. Назарова, Л. О. Сабадаш // Ринок праці та зайнятість населення. -К.:ІПК ДСЗУ, 2017,N N 1.-С.36-42
|
>3.
| Коваліско Н. Добробут і нерівність у порівняльній перспективі: випадок Польщі та України/Н. Коваліско, С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 1.-С.32-55
|
>4.
| Резнік О. Зумовленість громадянських практик в Україні як віддзеркалення соціально-економічного розвитку суспільства/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2013,N N 4.-С.135-145
|
>5.
| Арсеєнко А. Колективно-договірне регулювання трудових відносин у трьох вимірах/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2016,N N 4.-С.40-62
|
>6.
| Кармелюк Г. Математичне моделювання впливу зовнішнього боргу України на рівень життя населення/Г. Кармелюк, С. Пласконь, Г. Сенів // Вісник Тернопільського національного економічного університету. -Т.:Економічна думка, 2017,N N 1.-С.21-38
|
>7.
| Примостка О. О. Методичні підходи до оцінки індикаторів якості життя населення України/О. О. Примостка // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2016,N N 2.-С.80-88
|
>8.
| Буткалюк В. Нерівність за умов економічної ґлобалізації: емпіричний соціологічний вимір/В. Буткалюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.66-85
|
>9.
| Резнік О. Орієтації українців щодо участі держави в управлінні економікою: соціальні наслідки приватизаційних процесів/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 2.-С.38-51
|
>10.
| Нікітчина О. В. Основні аспекти соціальної політики держави та регулювання рівня життя населення/О. В. Нікітчина // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -К.:КІБіТ, 2018,N N 2.-С.102-103
|
>11.
| Мандибура В. Політико-економічні аспекти диференціації маргінальних станів відтворення населення/В. Мандибура // Економічна теорія. -К.:Ін-т економіки та прогнозування НАН України, 2016,N N 3.-С.18-34
|
>12.
| Рахманов О. Політична свідомість робітничого класу України у роки соціальних трансформацій/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 1.-С.3-26
|
>13.
| Ястремський О. І. Порівняльний аналіз інституційної складової добробуту націй/О. І. Ястремський // Фінанси України. -К.:М-во фінансів України, 2018,N N 1.-С.62-71
|
>14.
| Харазішвілі Ю. Рівень життя як складова соціальної безпеки: стан та стратегічні орієнтири/Ю. Харазішвілі // Банківська справа. -К.:Знання України, 2017,N N 4.-С.34-52
|
>15.
| Арсеєнко А. Реформи під егідою МВФ в Україні: бійтеся данайців, що приносять дари/А. Арсеєнко, В. Буткалюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.169-189
|
>16.
| Дутчак О. Робітничі протести в Україні до і після "Євромайдану"/О. Дутчак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2016,N N 4.-С.85-101
|
>17.
| Роль наук про суспільство у розробленій стратегії економічного і соціального розвитку України та її політичного устрою // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 1.-С.197-215
|
>18.
| Рушійні сили небажаних реформ : уроки українського перехідного періоду/В. Дубровський [та ін.] // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 1.-С.56-72
|
>19.
| Рахманов О. Соціальні передумови та способи створення капіталу великих власників України/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 4.-С.51-68
|
>20.
| Іваненко О. Соціальний захист в Україні: проблеми, загрози. виклики/О. Іваненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 4.-С.61-89
|
>21.
| Петрушина Т. Соціальний потенціал інноваційного розвитку економіки України/Т. Петрушина // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 4.-С.66-93
|
>22.
| Рахманов О. Соціально-демографічний портрет керівника бізнесу в Україні/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.168-176
|
>23.
| Петрушина Т. Соціологічний вимір економічної ґлобалізації: світові тренди та українські реалії/Т. Петрушина // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.51-79
|
>24.
| Іващенко О. Соціологія вартості (повсякденного) життя в сучасній Україні: у пошуках джерел/О. Іващенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.84-112
|
>25.
| Дружиніна В. В. Формування багаторівневої системи показників виміру добробуту населення/В. В. Дружиніна, Н. Ф. Алексєєва, О. М. Залуніна // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2017,N N 4.-С.100-112
|
>26.
| Гоч Р. Функції довіри в економічних відносинах суспільства: теоретичні підходи/Р. Гоч // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2013,N N 1.-С.58-79
|
|