Пошуковий запит: <.>S=Засоби масової комунікації<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Вартанов Г. І. Короткий довідник газетного працівника/Г. І. Вартанов. - 1989
|
>2.
| Зернецька О. В Нові засоби масової комунікації. (Соціокультурний аспект)/О. В Зернецька ; [відп. ред. О. В. Потєхін]. - 1993
|
>3.
| Kommunikation, Medien, Macht/hrsg. von Rudolf Maresch und Niels Werber. - 2000
|
>4.
| Baran S. J. Introduction to Mass Communication/Stanley J. Baran. - 2001
|
>5.
| Королько В. Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика/В. Г. Королько ; [наук. ред. О. В. Некрасова]. - 2001
|
>6.
| Вайшенберг З. Новинна журналістика/Зігфрід Вайшенберг ; [пер. с нем.: В. Климченко, А. Баканов]. - 2004
|
>7.
| Українське телебачення : вчора, сьогодні, завтра/За ред. М. М. Карабанова, І.С. Чижа. - 2006
|
>8.
| Kloock D. Medientheorien: Eine Einfuehrung/Daniela Kloock, Angela Spahr. - 2007
|
>9.
| Зернецька О. Засоби масової комунікації в сучасній світовій політичній ситуації/О. Зернецька // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N спец..-С.44-52
|
>10.
| Потіха А. Партійні ЗМІ як канал соціальної комунікації/А. Потіха // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -К.:НБУВ, 2010. т.Вип. 26 .-С.58-70
|
>11.
| Костенко Н. Вхопити реальне, коли медіа повсюдно: онтологічний інтерес у культурних дослідженнях і теорії медіа /Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 1.-С.3-15
|
>12.
| Рябоконь О. Стереотип як механізм сприймання інформації і стереотипізація як метод впливу ЗМІ на масову свідомість/О. Рябоконь // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -К.:НБУВ, 2010. т.Вип. 26 .-С.100-109
|
>13.
| Плаксюк Ю. Тези виступу Голови Держкомтелерадіо Ю. О. Плаксюка на засіданні колегії з питання "Про підсумки роботи Державного комітету телебачення і радіомовлення України у 2010 році та основні завдання на 2011 рік" /Ю. Плаксюк // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2011,N N 2.-С.3-5
|
>14.
| Горова С. ЗМІ електронні та ЗМІ традиційні: у динамічному співвідношенні/С. Горова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -К.:НБУВ, 2011. т.Вип. 30.-С.211-215
|
>15.
| Надійна прес-служба/[авт. М. Г. Саллівен ; ред.: Джордж Клак, Кетлін. Е. Хаг, Еллен. Ф. Тумі ; пер. на укр. мову Я. Пилинського]. - [2011?]
|
>16.
| Зернецька О. Стратегії розвитку глобальних медіа в період системної кризи/О. Зернецька // Зовнішні справи. -К.:Політика і час, 2012,N N 9.-С.54-56
|
>17.
| Джуран В. Микола Смолінський: "Запрошую Вас до мікрофона..."/Джуран В., Марченко О., Чаглій М.. - 2013
|
>18.
| Зайко Л. Муніпуляційний складник масмедійної реклами та вплив на суспільну свідомість/Л. Зайко // Мандрівець. -Т.:Мандрівець, 2015,N N 6.-С.50-53
|
>19.
| Больц Н. Абетка медіа/Норберт Больц ; [за заг. ред. В. Ф. Іванова ; пер. з нім. В. Климченка]. - 2015
|
>20.
| Попович А. С. Українська мова в засобах масової комунікації/А. С. Попович, Л. М. Марчук. - 2015
|
|
|