Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Комунікації: реклама, public relations<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Раупов Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України/Р. Раупов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 1.-С.23-27
2.

Примак Т. Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра/Т. Примак // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 6.-С.27-35
3.

Головкіна Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця?/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.4-10
4.

Захаренко-Селезньова А. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг/А. Захаренко-Селезньова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.19-23
5.

Діброва Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні/Т. Діброва // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.21-24
6.

Фарат О. Перспективність технологій пошукового просування/О. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.14-20
7.

Фарат О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації/О. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.11-14
8.

Головкіна Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.16-21
9.

Кочкіна Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики/Н. Кочкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.16-18
10.

Лазебник М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік/М. Лазебник // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.28-32
11.

Коптєв Д. Нові інтегровані технології у сфері BTL/Д. Коптєв, Ю. Бабенко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 6.-С.24-26
12.

Окландер М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу/М. Окландер, І. Литовченко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 3.-С.29-35
13.

Ткаченко Т. Інтернет технології у виставковій діяльності/Т. Ткаченко, Т. Дупляк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 3.-С.23-28
14.

Головкіна Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.9-13
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)