Пошуковий запит: <.>S=Комунікації<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Остапчук Ю. Роль електронної комунікації в інформаційному суспільстві/Ю. Остапчук // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2016,N N 5.-С.38-40
|
>2.
| Довгань А. Бибилиотечные коммуникации как основополагающий фактор работы вузовских библиотек/А. Довгань // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. -К.:Башун Олена Володимирівна, 2016,N N 1.-С.5-9
|
>3.
| Лалак О. "Жива бібліотека" як інноваційна соціально-комунікаційна технологія міжкультурної інтеракції/О. Лалак // Бібліотечний вісник. -К.:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2016,N N 2.-С.17-21
|
>4.
| Гільорме Т. В. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій просування заходів із енергозбереження/Т. В. Гільорме // Економіка. Фінанси. Право. -К.:Аналітик, 2016,N N 5.-С.7-11
|
>5.
| Гермашев С. На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций/С. Гермашев // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 5.-С.44-45
|
>6.
| Борисова Т. Наукова комунікація в цифрову епоху/Т. Борисова, С. Чуканова // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. -К.:Башун Олена Володимирівна, 2016,N N 3.-С.22-25
|
>7.
| Матвієнко О. Предметне поле дослідження у наковій галузі "соціальні комунікації": за метеріалами професійних конференцій/О. Матвієнко, М. Цивін // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2015,N N 5.-С.41-44
|
>8.
| Кіслов Д. В. Інформаційний лобізм як вид державних маркетингових комунікацій/Д. В. Кіслов // Економіка та держава, 2014,N N 4.-С.125-127
|
>9.
| Моісєєва Н. Електронна епоха соціальної комунікації: структурно-діяльнісні трансформації/Н. Моісєєва // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014,N N 3.-С.49-51
|
>10.
| Маркова В. Перспективи розвитку книжкової комунікації/В. Маркова // Бібліотечний вісник. -К.:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2016,N N 4.-С.3-8
|
|
|