Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.
316.77
B39


    Beck, Klaus.
    Kommunikationswissenschaft [Текст] / Klaus Beck. - Konstanz : UVK Verlagsgesellschaft mbH, 2007. - 244 S. - (UTB basics ; 2964). - Текст: нім. - Lit.: S. 233-237. - Ind.: S. 239-244. - ISBN 978-3-8252-2964-1 : 90.00 грн
Goethe-Institut
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Комунікації--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
наука комунікації -- комунікативна наука -- ЗМЇ
Анотація: Der Autor fuhrt kompakt und verstandlich in Grundbegriffe und theoretische Ansatze der Kommunikationswissenschaft ein. Dabei stellt er die interpersonale (Face-to-face-) der technisch vermittelten Kommunikation gegenuber und geht auf die Medien offentlicher Kommunikation (Journalismus, PR und Werbung) sowie auf Theorien der Offentlichkeit ein. In einem zweiten Schritt stellt er Forschungsfelder sowie ausgewahlte Teildisziplinen der Kommunikationswissenschaft vor.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
316.77
B95


    Burkart, Roland.
    Kommunikationswissenschaft. Grundlagen und Problemfelder. Umrisse einer interdisziplinaren Sozialwissenschaft [Текст] / Roland Burkart. - 4. Aufl., ueberarb. und aktualisierte. - Wien [etc.] : Boehlau, 2002. - 608 S. - (UTB ; 2259). - Текст: нім. - Lit.: S. 543-599. - ISBN 3-8252-2259-4 (UTB). - ISBN 3-205-99420-5 (Boehlau) : 100.00 грн
Goethe-Institut
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Комунікації--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
наука комунікації -- комунікативна наука -- перспективи комунікативної науки
Анотація: Das vorliegende Buch entfaltet systematisch die Perspektiven der Kommunikationswissenschaft. Der Autor entwickelt einen Kommunikationsbegriff, der die besondere Qualitat der Humankommunikation herausarbeitet, geht auf die Sprache als typisch menschliches Kommunikationsmedium ein und beleuchtet den Stellenwert dieser menschlichen Kommunikationsqualitaten sowohl fur die Anthropogenese als auch fur den Sozialisationsprozess. Auf dieser Basis beschaftigt er sich dann mit den Grundlagen der modernen Massenkommunikationsgesellschaft, u. a. dem Spannungsfeld zwischen Journalismus und Offentlichkeitsarbeit, dem Jahrhundertmedium Fernsehen und den Konturen der modernen Multimediazukunft. ROLAND BURKART ist au?erordentlicher Universitatsprofessor am Institut fur Publizistik- und Kommunikationswissenschaft der Universitat Wien, er ist als Gastdozent auch in Deutschland und in der Schweiz tatig.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.


    Артамонова, Н. О.
    Патентна документація в системі інформаційного забезпечення науки: сутність, функції, значення [] / Н. О. Артамонова, Л. Я. Філіпова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2016. - N 4. - С. 4-10. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Документознавство
   Комунікації


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Філіпова, Л. Я.

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

4.


    Біличенко, О.
    Функціональні особливості художньої літератури в системі соціальної комунікації [] / О. Біличенко // Вісн. Кн. палати. - 2012. - N 7. - С. 49-51. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Літературознавство
   Комунікації


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

5.


    Борисова, Т.
    Наукова комунікація в цифрову епоху [] / Т. Борисова, С. Чуканова // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика : наук.-інформ. журнал. - 2016. - N 3. - С. 22-25
Рубрики: Комунікації
   Цифрові технології


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чуканова, С.

Є примірники у відділах: всього 3 : МЕТ (1), БГ (1), ФП (1)
Вільні: МЕТ (1), БГ (1), ФП (1)

Знайти схожі

6.


    Виходець, О.
    Культура професійної діяльності продавця видавничої продукції як система соціальних комунікацій [] / О. Виходець // Вісн. Кн. палати. - 2013. - N 6. - С. 12-13
Рубрики: Видавнича діяльність
   Комунікації


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

7.


    Вишневський, В. П.
    Смарт-промисловість: перспективи і проблеми [] / В. П. Вишневський, С. І. Князєв // Економіка України. - 2017. - N 7. - С. 22-37. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Промисловість
   Цифрові технології

   Інформаційні технології

   Комунікації

Кл.слова (ненормовані):
смарт-промисловість -- індустрія 4,0 -- промисловий інтернет речей

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Князєв, С. І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Гільорме, Т. В.
    Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій просування заходів із енергозбереження [] / Т. В. Гільорме // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - N 5. - С. 7-11. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Енергозбереження
   Маркетинг

   Комунікації


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

9.


    Гавриш, Н.
    Галузеві бібліотечно-інформаційні ресурси як комунікаційні засоби [] / Н. Гавриш // Вісн. Кн. палати. - 2012. - N 4. - С. 20-23. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Бібліотечно-інформаційні технології
   Комунікації


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

10.


    Гермашев, С.
    На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций [] / С. Гермашев // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 44-45
Рубрики: Торгові марки--Маркетинг
   Комунікації

Кл.слова (ненормовані):
персоналізація маркетингових комунікацій -- персонализация маркетинговых коммуникаций

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)