Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.


    Ткачук, О.
    EVENT - важлива складова сучасного PR [] / О. Ткачук // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 34-39. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ринок event- послуг -- асоціація івенторів України -- інтернет -- pr

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
316.77
B39


    Beck, Klaus.
    Kommunikationswissenschaft [Текст] / Klaus Beck. - Konstanz : UVK Verlagsgesellschaft mbH, 2007. - 244 S. - (UTB basics ; 2964). - Текст: нім. - Lit.: S. 233-237. - Ind.: S. 239-244. - ISBN 978-3-8252-2964-1 : 90.00 грн
Goethe-Institut
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Комунікації--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
наука комунікації -- комунікативна наука -- ЗМЇ
Анотація: Der Autor fuhrt kompakt und verstandlich in Grundbegriffe und theoretische Ansatze der Kommunikationswissenschaft ein. Dabei stellt er die interpersonale (Face-to-face-) der technisch vermittelten Kommunikation gegenuber und geht auf die Medien offentlicher Kommunikation (Journalismus, PR und Werbung) sowie auf Theorien der Offentlichkeit ein. In einem zweiten Schritt stellt er Forschungsfelder sowie ausgewahlte Teildisziplinen der Kommunikationswissenschaft vor.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
316.77
B95


    Burkart, Roland.
    Kommunikationswissenschaft. Grundlagen und Problemfelder. Umrisse einer interdisziplinaren Sozialwissenschaft [Текст] / Roland Burkart. - 4. Aufl., ueberarb. und aktualisierte. - Wien [etc.] : Boehlau, 2002. - 608 S. - (UTB ; 2259). - Текст: нім. - Lit.: S. 543-599. - ISBN 3-8252-2259-4 (UTB). - ISBN 3-205-99420-5 (Boehlau) : 100.00 грн
Goethe-Institut
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Комунікації--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
наука комунікації -- комунікативна наука -- перспективи комунікативної науки
Анотація: Das vorliegende Buch entfaltet systematisch die Perspektiven der Kommunikationswissenschaft. Der Autor entwickelt einen Kommunikationsbegriff, der die besondere Qualitat der Humankommunikation herausarbeitet, geht auf die Sprache als typisch menschliches Kommunikationsmedium ein und beleuchtet den Stellenwert dieser menschlichen Kommunikationsqualitaten sowohl fur die Anthropogenese als auch fur den Sozialisationsprozess. Auf dieser Basis beschaftigt er sich dann mit den Grundlagen der modernen Massenkommunikationsgesellschaft, u. a. dem Spannungsfeld zwischen Journalismus und Offentlichkeitsarbeit, dem Jahrhundertmedium Fernsehen und den Konturen der modernen Multimediazukunft. ROLAND BURKART ist au?erordentlicher Universitatsprofessor am Institut fur Publizistik- und Kommunikationswissenschaft der Universitat Wien, er ist als Gastdozent auch in Deutschland und in der Schweiz tatig.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

4.


    Парфенюк, І.
    Інструментарій інформаційних війн: традиційні та новітні засоби [] / І. Парфенюк // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 1. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комунікації
   Інформація--Популярні видання


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ОБР (1)
Вільні: БГ (1), ОБР (1)

Знайти схожі

5.


    Мазаракі, А. А.
    Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів [] / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 12. - С. 423-429. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Інтернет
   Маркетинг

   Комунікації

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- е-лояльність -- э-лояльность -- підприємства торгівлі -- торговое предприятие

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дубовик, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.


    Кіслов, Д. В.
    Інформаційний лобізм як вид державних маркетингових комунікацій [] / Д. В. Кіслов // Економіка та держава. - 2014. - N 4. - С. 125-127. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

7.


    Остапенко, Г.
    Інформаційно-комунікаційне середовище мережі інтернет як засіб соціалізації студентської молоді [] / Г. Остапенко // Вісн. Кн. палати. - 2014. - N 1. - С. 41-45. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Комунікації
   Інтернет-технології


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

8.


    Польовик, С. М.
    Бібліотечно-архівна колекція "Фонд Президентів України" як джерело формування документних комунікацій [] / С. М. Польовик // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2012. - N 3/4. - С. 77-81. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Архіви
   Комунікації


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

9.


    Курбан, О.
    Базові основи аналізу соціальних комунікації [] / О. Курбан // Вісн. Кн. палати. - 2014. - N 4. - С. 48-51. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

10.


    Шелестова, Анна.
    Базові функції навчальних документів у системі електронно-документної комунікації сучасного вищого навчального закладу України [] / А. Шелестова // Бібл. вісн. = Bibliotechny visnyk. - 2011. - N 1. - С. 43-51. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1029-7200
Рубрики: Комунікації


Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)