Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/B39
Автор(и) : Beck, Klaus
Назва : Kommunikationswissenschaft
Вихідні дані : Konstanz: UVK Verlagsgesellschaft mbH, 2007
Кільк.характеристики :244 S.
Серія: UTB basics; 2964
Примітки : Текст: нім. - Lit.: S. 233-237. - Ind.: S. 239-244. - Goethe-Institut
ISBN, Ціна 978-3-8252-2964-1: 90.00 грн
УДК : 316.77
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Комунікації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наука комунікації--комунікативна наука--змї
Анотація: Der Autor fuhrt kompakt und verstandlich in Grundbegriffe und theoretische Ansatze der Kommunikationswissenschaft ein. Dabei stellt er die interpersonale (Face-to-face-) der technisch vermittelten Kommunikation gegenuber und geht auf die Medien offentlicher Kommunikation (Journalismus, PR und Werbung) sowie auf Theorien der Offentlichkeit ein. In einem zweiten Schritt stellt er Forschungsfelder sowie ausgewahlte Teildisziplinen der Kommunikationswissenschaft vor.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/B95
Автор(и) : Burkart, Roland
Назва : Kommunikationswissenschaft. Grundlagen und Problemfelder. Umrisse einer interdisziplinaren Sozialwissenschaft . -4. Aufl.
Вихідні дані : Wien; Koeln; Weimar: Boehlau, 2002
Кільк.характеристики :608 S.
Серія: UTB; 2259
Примітки : Текст: нім. - Lit.: S. 543-599. - Goethe-Institut
ISBN, Ціна 3-8252-2259-4: 100.00 грн
ISBN, Ціна 3-205-99420-5: Б.ц.
УДК : 316.77
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Комунікації
Географіч. рубрики:
Анотація: Das vorliegende Buch entfaltet systematisch die Perspektiven der Kommunikationswissenschaft. Der Autor entwickelt einen Kommunikationsbegriff, der die besondere Qualitat der Humankommunikation herausarbeitet, geht auf die Sprache als typisch menschliches Kommunikationsmedium ein und beleuchtet den Stellenwert dieser menschlichen Kommunikationsqualitaten sowohl fur die Anthropogenese als auch fur den Sozialisationsprozess. Auf dieser Basis beschaftigt er sich dann mit den Grundlagen der modernen Massenkommunikationsgesellschaft, u. a. dem Spannungsfeld zwischen Journalismus und Offentlichkeitsarbeit, dem Jahrhundertmedium Fernsehen und den Konturen der modernen Multimediazukunft. ROLAND BURKART ist au?erordentlicher Universitatsprofessor am Institut fur Publizistik- und Kommunikationswissenschaft der Universitat Wien, er ist als Gastdozent auch in Deutschland und in der Schweiz tatig.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Артамонова Н. О., Філіпова Л. Я.
Назва : Патентна документація в системі інформаційного забезпечення науки: сутність, функції, значення
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.: наук. журнал. - К.: Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2016. - N 4. - С. 4-10 (Шифр bdin/2016/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Документознавство
Комунікації
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біличенко О.
Назва : Функціональні особливості художньої літератури в системі соціальної комунікації
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2012. - N 7. - С. 49-51 (Шифр vkpa/2012/7)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Літературознавство
Комунікації
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борисова Т., Чуканова С.
Назва : Наукова комунікація в цифрову епоху
Місце публікування : Бібліотечний форум: історія, теорія і практика: наук.-інформ. журнал. - К.: Башун Олена Володимирівна, 2016. - N 3. - С. 22-25 (Шифр bifo/2016/3)
Предметні рубрики: Комунікації
Цифрові технології
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виходець О.
Назва : Культура професійної діяльності продавця видавничої продукції як система соціальних комунікацій
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2013. - N 6. - С. 12-13 (Шифр vkpa/2013/6)
Предметні рубрики: Видавнича діяльність
Комунікації
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вишневський В. П., Князєв С. І.
Назва : Смарт-промисловість: перспективи і проблеми
Місце публікування : Економіка України. - К.: Преса України, 2017. - N 7. - С. 22-37. - ISSN 0131-775Х (Шифр ekuk/2017/7). - ISSN 0131-775Х
Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Промисловість
Цифрові технології
Інформаційні технології
Комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): смарт-промисловість--індустрія 4,0--промисловий інтернет речей
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гільорме Т. В.
Назва : Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій просування заходів із енергозбереження
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - К.: Аналітик, 2016. - N 5. - С. 7-11 (Шифр efpr/2016/5)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Енергозбереження
Маркетинг
Комунікації
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гавриш Н.
Назва : Галузеві бібліотечно-інформаційні ресурси як комунікаційні засоби
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2012. - N 4. - С. 20-23 (Шифр vkpa/2012/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Бібліотечно-інформаційні технології
Комунікації
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гермашев С.
Назва : На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 5. - С. 44-45 (Шифр mire/2016/5)
Предметні рубрики: Торгові марки-- Маркетинг
Комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персоналізація маркетингових комунікацій--персонализация маркетинговых коммуникаций
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)