Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук О.
Назва : EVENT - важлива складова сучасного PR
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 34-39. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації
Реклама
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/B39
Автор(и) : Beck, Klaus
Назва : Kommunikationswissenschaft
Вихідні дані : Konstanz: UVK Verlagsgesellschaft mbH, 2007
Кільк.характеристики :244 S.
Серія: UTB basics; 2964
Примітки : Текст: нім. - Lit.: S. 233-237. - Ind.: S. 239-244. - Goethe-Institut
ISBN, Ціна 978-3-8252-2964-1: 90.00 грн
УДК : 316.77
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Комунікації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наука комунікації--комунікативна наука--змї
Анотація: Der Autor fuhrt kompakt und verstandlich in Grundbegriffe und theoretische Ansatze der Kommunikationswissenschaft ein. Dabei stellt er die interpersonale (Face-to-face-) der technisch vermittelten Kommunikation gegenuber und geht auf die Medien offentlicher Kommunikation (Journalismus, PR und Werbung) sowie auf Theorien der Offentlichkeit ein. In einem zweiten Schritt stellt er Forschungsfelder sowie ausgewahlte Teildisziplinen der Kommunikationswissenschaft vor.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/B95
Автор(и) : Burkart, Roland
Назва : Kommunikationswissenschaft. Grundlagen und Problemfelder. Umrisse einer interdisziplinaren Sozialwissenschaft . -4. Aufl.
Вихідні дані : Wien; Koeln; Weimar: Boehlau, 2002
Кільк.характеристики :608 S.
Серія: UTB; 2259
Примітки : Текст: нім. - Lit.: S. 543-599. - Goethe-Institut
ISBN, Ціна 3-8252-2259-4: 100.00 грн
ISBN, Ціна 3-205-99420-5: Б.ц.
УДК : 316.77
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Комунікації
Географіч. рубрики:
Анотація: Das vorliegende Buch entfaltet systematisch die Perspektiven der Kommunikationswissenschaft. Der Autor entwickelt einen Kommunikationsbegriff, der die besondere Qualitat der Humankommunikation herausarbeitet, geht auf die Sprache als typisch menschliches Kommunikationsmedium ein und beleuchtet den Stellenwert dieser menschlichen Kommunikationsqualitaten sowohl fur die Anthropogenese als auch fur den Sozialisationsprozess. Auf dieser Basis beschaftigt er sich dann mit den Grundlagen der modernen Massenkommunikationsgesellschaft, u. a. dem Spannungsfeld zwischen Journalismus und Offentlichkeitsarbeit, dem Jahrhundertmedium Fernsehen und den Konturen der modernen Multimediazukunft. ROLAND BURKART ist au?erordentlicher Universitatsprofessor am Institut fur Publizistik- und Kommunikationswissenschaft der Universitat Wien, er ist als Gastdozent auch in Deutschland und in der Schweiz tatig.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Парфенюк І.
Назва : Інструментарій інформаційних війн: традиційні та новітні засоби
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019. - N 1. - С. 7-10 (Шифр vkpa/2019/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації
Інформація
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мазаракі А. А., Дубовик Т. В.
Назва : Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2015. - N 12. - С. 423-429. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2015/12). - ISSN 19936788
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інтернет
Маркетинг
Комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--е-лояльність--э-лояльность--підприємства торгівлі--торговое предприятие
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіслов Д. В.
Назва : Інформаційний лобізм як вид державних маркетингових комунікацій
Місце публікування : Економіка та держава. - 2014. - N 4. - С. 125-127 (Шифр etde/2014/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Остапенко Г.
Назва : Інформаційно-комунікаційне середовище мережі інтернет як засіб соціалізації студентської молоді
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014. - N 1. - С. 41-45 (Шифр vkpa/2014/1)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації
Інтернет-технології
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Польовик С. М.
Назва : Бібліотечно-архівна колекція "Фонд Президентів України" як джерело формування документних комунікацій
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.: наук. журнал. - К.: Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2012. - N 3/4. - С. 77-81 (Шифр bdin/2012/3/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Архіви
Комунікації
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Базові основи аналізу соціальних комунікації
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014. - N 4. - С. 48-51 (Шифр vkpa/2014/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шелестова, Анна
Назва : Базові функції навчальних документів у системі електронно-документної комунікації сучасного вищого навчального закладу України
Місце публікування : Бібл. вісн. - К.: Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2011. - N 1. - С. 43-51. - ISSN 1029-7200 (Шифр bivi/2011/1). - ISSN 1029-7200
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)