Пошуковий запит: <.>S=Комунікації<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Burkart R. Kommunikationswissenschaft. Grundlagen und Problemfelder. Umrisse einer interdisziplinaren Sozialwissenschaft/Roland Burkart. - 2002
|
>2.
| Beck K. Kommunikationswissenschaft/Klaus Beck. - 2007
|
>3.
| Дубова С.В. Комунікативний простір наукової та професійної спільноти в мережі інтернет: проблеми та перспективи/С. В. Дубова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.. -К.:Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2009,N N 1.-С.81-86
|
>4.
| Масі Н. І. Про сутність поняття "комунікаційна культура суспільства"/Н. І. Масі // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.. -К.:Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2010,N N 4.-С.73-78
|
>5.
| Ткачук О. EVENT - важлива складова сучасного PR/О. Ткачук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.34-39
|
>6.
| Копанєва Є. Когнітивно орієнтовані ресурси й наукові Інтернет-комунікації/Є. Копанєва // Бібліотечний вісник. -К.:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2011,N N 5.-С.10-13
|
>7.
| Коваленко І. Система комунікаційних засобів формування правової культури бібліотечних фахівців/І. Коваленко // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2011,N N 3.-С.35-37
|
>8.
| Грабар Н. Комунікативні властивості гри в процесі взаємодії з читачами в бібліотеці вищого навчального закладу/Н. Грабар // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2011,N N 1.-С.14-17
|
>9.
| Швецова-Водка Г. Н. Понятие и виды документальной комуникации/Г. Н. Швецова-Водка // Научные и технические библиотеки. -М.:ГПНТБ России, 2011,N N 5.-С.23-32
|
>10.
| Шелестова А. Базові функції навчальних документів у системі електронно-документної комунікації сучасного вищого навчального закладу України/А. Шелестова // Бібліотечний вісник. -К.:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2011,N N 1.-С.43-51
|
>11.
| Тишевська-Шапошник О. Теоретичні основи сучасного соціально-комунікативного знання/О. Тишевська-Шапошник // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2012,N N 9.-С.28-31
|
>12.
| Філіпова Л. Я. Медія-простір та документальні комунікації: інформаційно-технологічний підхід/Л. Я. Філіпова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.. -К.:Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2012,N N 2.-С.57-60
|
>13.
| Польовик С. М. Бібліотечно-архівна колекція "Фонд Президентів України" як джерело формування документних комунікацій/С. М. Польовик // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.. -К.:Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2012,N N 3/4.-С.77-81
|
>14.
| Шейко В. Харківська наукова школа книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства: система комунікаційних зв'язків/В. Шейко, Н. Кушнаренко, А. Соляник // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2012,N N 11.-С.40-45
|
>15.
| Гавриш Н. Галузеві бібліотечно-інформаційні ресурси як комунікаційні засоби/Н. Гавриш // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2012,N N 4.-С.20-23
|
>16.
| Сошинська В. Трансформація каналів професійної комунікації в документно-інформаційній сфері/В. Сошинська // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2012,N N 6.-С.16-19
|
>17.
| Петрова М. Роль інформаційно-комунікаційної системи управління у моделюванні пріоритетних напрямів діяльності сучасної бібліотеки/М. Петрова // Бібліотечний вісник. -К.:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2012,N N 3.-С.16-20
|
>18.
| Назаровець С. Репозитарії вищих навчальних закладів України у системі наукової комунікації/С. Назаровець // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2012,N N 8.-С.25-29
|
>19.
| Шемаєва Г. Модель публічної бібліотеки в сучасній системі соціальних комунікацій/Г. Шемаєва, Х. Ельсбесхаузен // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2012,N N 8.-С.12-15
|
>20.
| Біличенко О. Функціональні особливості художньої літератури в системі соціальної комунікації/О. Біличенко // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2012,N N 7.-С.49-51
|
>21.
| Остапенко Г. Комунікація та комунікативна активність суспільства в добу інтернет-технологій: соціальний аспект/Г. Остапенко // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2013,N N 9.-С.47-49
|
>22.
| Струнгар А. Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект/А. Струнгар // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2013,N N 2.-С.19-21
|
>23.
| Шкуркіна В. Теоретичні засади розвитку символьної комунікації: від знанка до символа (на прикладі рун)/В. Шкуркіна // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2013,N N 5.-С.37-40
|
>24.
| Виходець О. Культура професійної діяльності продавця видавничої продукції як система соціальних комунікацій/О. Виходець // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2013,N N 6.-С.12-13
|
>25.
| Кіслов Д. В. Інформаційний лобізм як вид державних маркетингових комунікацій/Д. В. Кіслов // Економіка та держава, 2014,N N 4.-С.125-127
|
>26.
| Моісєєва Н. Електронна епоха соціальної комунікації: структурно-діяльнісні трансформації/Н. Моісєєва // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014,N N 3.-С.49-51
|
>27.
| Остапенко Г. Інформаційно-комунікаційне середовище мережі інтернет як засіб соціалізації студентської молоді/Г. Остапенко // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014,N N 1.-С.41-45
|
>28.
| Курбан О. Базові основи аналізу соціальних комунікації/О. Курбан // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014,N N 4.-С.48-51
|
>29.
| Шкуркіна В. Особливості виникнення огамічної та рунічної знакових систем як засобів символьної комунікації/В. Шкуркіна // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014,N N 3.-С.45-48
|
>30.
| Мазаракі А. А. Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів/А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 12.-С.423-429
|
|
|