Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 183
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Управление маркетингом [] / Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - М. : Экономика, 1980. - 224 с. : граф., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 1.30 р.
УДК
ББК 65.050.24(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- система маркетингу -- система маркетинга -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- планування -- планирование -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- реклама -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- збут -- сбыт -- реклама
Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гольдберг, Б. А. \пер.\; Горячев, А. А. \пер.\; Жукова, Е. А \пер.\; Кретов, И. И. \пер.\
Примірників всього: 2
АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
УДК
ББК 65.9(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг
Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
339.138
М27


   
    Маркетинг [] : [сборник] / сост. А. И. Кредисов. - Киев : Україна, 1994. - 399 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-319-00922-4 : 60000.00 крб
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Маркетинг--Збірники
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- збут товарів -- сбыт товаров -- формування попиту -- формирование сбыта -- маркетинг промышленных товаров -- маркетинг промислових товарів -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- споживацька культура -- культура потребителя -- цінова політика -- ценовая политика
Анотація: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кредисов, А. И. \сост.\
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
339.138(075.8)
O-58


    Onkvisit, Sak.
    Consumer behavior: strategy and analysis [Текст] / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - New York : Macmillan college publ. co., 1994. - XVIII, 637 p. : iil. - Текст англ. - Ind.: p. 625-637. - ISBN 0-02-389353-2 : 50000.00 крб
Переклад назви: Поведінка споживача
Примітки про особливості:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
потребители -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- субкультура
Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Shaw, John J.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

5.
339.138(075.8)
С56


    Churchill, Gilbert A..
    Marketing. Creating value for custormers [Текст] / G. A. Churchill, J. P. Peter. - Burr Ridge, Ill. ; Boston, Mass. ; Sydney, Aust. : Irwin, 1995. - XXXIII, 703 p. : ill. - Текст: англ. - App.: p. 643-654. - Notes: p. 655-674. - Gloss.: p. 675-684. - Credits: p. 685-686. - Ind.: p. 687-703 . - ISBN 0-256-12539-2. - ISBN 0-256-17367-2 (Annotated Instructor's Editions) : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
імпульсивна купівельна поведінка -- продавці -- атмосфера магазину -- стимулювання продажів -- торговий центр -- методи опитування
Анотація: Churchill and Peter are two respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Peter, J. Paul
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

6.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Знайти схожі

7.
339.138
M34


   
    Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
ББК 65.050.24я73
РУБ 339.138
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план
Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

8.
658(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко ; ред. Н. Г. Царик ; М-во освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1998. - 151 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-Х : 8.40 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії росту -- маркетинговые стратегии роста -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Царик, Н. Г. \ред.\; Міністерство освіти УкраїниКиївський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

9.
339.138
G82


    Gregory, James R..
    Marketing Corporate Image [Текст] : the Company As Your Number One Product / James R. Gregory, Jack G. Wiechmann. - 2nd ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XIII, 274 p. : ill. - Ind.: p. 271-274. - ISBN 0-8442-3307-2 : 026.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   Корпорації--Імідж--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
імідж фірми -- имидж фирмы -- реклама -- економіка -- экономика -- кризисний менеджмент -- кризисный менеджмент
Анотація: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Wiechmann, Jack G.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

10.
658.8:005.32
Э64


    Энджел, Джеймс Ф..
    Поведение потребителей [] / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард ; [под ред.Л. Волковой ; пер. с англ. Т. Принцева и др.] = Consumer Behavior / James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 1999. - 760 с. : рис., табл. - (Серия "Теория и практика менеджмента"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749. - ISBN 5-314-00093-8 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Психологія--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
потребитель -- споживач -- модель поведения потребителя -- модель поведінки споживача -- психологичия торговли -- психологія торгівлі -- маркетинг торговли -- маркетинг торговли -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- консьюмеризм -- конс'юмеризм -- отношения потребителей -- відношення споживачів
Анотація: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Блэкуэлл, Роджер Д.; Миниард, Пол У.; Волкова, Л. \ред.\; Принцева, Т. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\; Бугаев, М. \пер.\; Раевская, Д. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

11.
339.138(075)
F99


    Futrell, Charles M..
    Fundamentals of Selling [Текст] : customers for Life / Charles M. Futrell. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - XXIII, 584 p. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 0-256-25981-X : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
продавці -- продавцы -- професія продавця -- профессия продавца -- продажи -- промоушн -- презентації товарів -- презентации товаров -- продаж товарів -- продажа товаров
Анотація: Fundamentals of Selling was conceived as a method of providing ample materials for readers to construct their own sales presentations after stydying the text.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

12.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика
Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

13.
339.138(075.8)
М80


    Мороз, Л. А.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза ; М-во освіти України, Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 1999. - 244 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 240-241 . - ISBN 966-553-171-9 :
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- ринок -- рынок -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая сбытовая политика -- маркетингова збутова політика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой1 деятельностью -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Анотація: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чухрай, Н.І.; Мороз, Л. А. \ред.\; Міністерство освіти України; Державний університет "Львівська політехніка"
Свободных экз. нет
Знайти схожі

14.
658.8(075.8)
Л84


    Лук'янець, Тамара Іванівна.
    Маркетингова політика комунікацій [] : навч. посібник / Т. І. Лук'янець ; М-во науки і освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2000. - 380 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 373-375. - ISBN 966-574-009-1 : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- коммуникации -- рекламування товару -- рекламирование товара -- продажи -- продажі -- політична реклама -- политическая реклама -- робота з громадськістю -- работа с общественностью -- організація виставок -- организация выставок -- персональний продаж товарів -- персональная продажа товаров -- упаковка товарів -- упаковка товаров
Анотація: Основні напрямки діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємства та ін.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство науки і освіти України; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

15.
339.138(075)
R52


    Richardson, Paul.
    Internet Marketing [Текст] : readings and Online Resources / Paul Richardson. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XII, 350 p. - (The McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-07-242793-0 (softcover : alk. paper) : 015.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Електронна торгівля--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- електронна комерція -- электронная коммерция -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- реклама в інтернеті -- реклама в интернете -- реклама -- інтернет-магазини -- интернет-магазины -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- бізнес-моделі -- бизнес-модели
Анотація: This is an interactive learning system that leverages the best of offline and online material to deliver a dynamic, high-impact learning experience.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

16.
658.8(075)
З-38


    Захожай , Валерій Борисович.
    Статистика маркетингу [опорний конспект лекцій] / В. Б. Захожай та ін. ; за ред. В. Б. Захожай. - К. : МАУП, 2001. - 64 с. : іл., табл. - Л-ра: с. 61-62. - ISBN 966-608-128-8 : 4.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
статистичні методи аналізу -- статистические методы анализа -- ринок -- рынок -- товарооборот -- товарообіг -- товарні запаси -- товарные запасы
Анотація: Принципи побудови показників статистики маркетингу, методи оцінювання, аналізу та прогнозування кон'юнкури.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шепітко, Галина Федорівна; Адамова, Ірина Захарова; Захожай , Валерій Борисович \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
65.050.24я73
М 27


   
    Маркетинг: принципи і функції [] : навч. посібник / О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО М-ва освіти і науки України : Студцентр, 2001. - 320 с. - Бібліогр.: с.316-319 . - ISBN 966-7530-15-9 : 018.45 грн
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
життєвий цикл товару -- навколишнє середовище маркетингу -- реклама
Анотація: Суть маркетингу і його сучасна концепція.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

18.
339.138(477)
П75


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(4УКР)24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації
Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Знайти схожі

19.
658.8(075)
Є78


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Маркетинговий менеджмент. Marketing management [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. : іл. - Л-ра: с. 203-204. - ISBN 966-95193-2-2 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга -- тактичне (оперативне ) планування маркетингу -- тактическое (оперативное) планирование маркетинга -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- організація маркетингу на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии
Анотація: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національна академія управління
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
339.138(075.8)
С77


    Старостіна, Алла Олексіївна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
Рец. на
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг
Анотація: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)