Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 183
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
65.050.24я73
P47


    Peter, J. Paul.
    Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Поведінка--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Olson, Jerry C.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
O-58


    Onkvisit, Sak.
    Consumer behavior: strategy and analysis [Текст] / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - New York : Macmillan college publ. co., 1994. - XVIII, 637 p. : iil. - Текст англ. - Ind.: p. 625-637. - ISBN 0-02-389353-2 : 50000.00 крб
Переклад назви: Поведінка споживача
Примітки про особливості:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
потребители -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- субкультура
Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Shaw, John J.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

4.
339.138(075)
F99


    Futrell, Charles M..
    Fundamentals of Selling [Текст] : customers for Life / Charles M. Futrell. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - XXIII, 584 p. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 0-256-25981-X : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
продавці -- продавцы -- професія продавця -- профессия продавца -- продажи -- промоушн -- презентації товарів -- презентации товаров -- продаж товарів -- продажа товаров
Анотація: Fundamentals of Selling was conceived as a method of providing ample materials for readers to construct their own sales presentations after stydying the text.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
J65


    Johansson, Johny K..
    Global marketing [Текст] : foreign entry, local marketing, and global management / Johny K. Johansson. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2006. - XVI, 647 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Ind.: p. 633-647. - ISBN 0-07-296180-5 (alk. paper) : 110.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- економіка -- экономика -- менеджмент -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна торгівля -- єлектронная торговля -- торгові представники -- торговые представители -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг
Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

6.
339.138(075)
R52


    Richardson, Paul.
    Internet Marketing [Текст] : readings and Online Resources / Paul Richardson. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XII, 350 p. - (The McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-07-242793-0 (softcover : alk. paper) : 015.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Електронна торгівля--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- електронна комерція -- электронная коммерция -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- реклама в інтернеті -- реклама в интернете -- реклама -- інтернет-магазини -- интернет-магазины -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- бізнес-моделі -- бизнес-модели
Анотація: This is an interactive learning system that leverages the best of offline and online material to deliver a dynamic, high-impact learning experience.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

7.
339.138
M34


   
    Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
ББК 65.050.24я73
РУБ 339.138
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план
Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

8.
339.138
G82


    Gregory, James R..
    Marketing Corporate Image [Текст] : the Company As Your Number One Product / James R. Gregory, Jack G. Wiechmann. - 2nd ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XIII, 274 p. : ill. - Ind.: p. 271-274. - ISBN 0-8442-3307-2 : 026.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   Корпорації--Імідж--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
імідж фірми -- имидж фирмы -- реклама -- економіка -- экономика -- кризисний менеджмент -- кризисный менеджмент
Анотація: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Wiechmann, Jack G.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

9.
339.138(075.8)
С56


    Churchill, Gilbert A..
    Marketing. Creating value for custormers [Текст] / G. A. Churchill, J. P. Peter. - Burr Ridge, Ill. ; Boston, Mass. ; Sydney, Aust. : Irwin, 1995. - XXXIII, 703 p. : ill. - Текст: англ. - App.: p. 643-654. - Notes: p. 655-674. - Gloss.: p. 675-684. - Credits: p. 685-686. - Ind.: p. 687-703 . - ISBN 0-256-12539-2. - ISBN 0-256-17367-2 (Annotated Instructor's Editions) : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
імпульсивна купівельна поведінка -- продавці -- атмосфера магазину -- стимулювання продажів -- торговий центр -- методи опитування
Анотація: Churchill and Peter are two respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Peter, J. Paul
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

10.
658.8
Р17


    Разумовская, Анна Львовна.
    PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [] : руководство / А. Л. Разумовская. - СПб. : Питер, 2009. - 320 с. : ил., табл. - (Серия: "Продажа на 100 %"). - Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320. - ISBN 978-5-388-00471-0 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- нейминг и брендинг -- реклама -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів -- PR -деятельность -- PR-діяльність -- прямые продажи -- прямі продажі -- потоки потребителей -- потоки споживачів -- программы продвижения -- програми просування -- позиционирование -- позиціонування
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

11.


    Віктор, Ян
    Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі [] / Ян Віктор // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   Польща
Кл.слова (ненормовані):
Економічна академія у Кракові

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Завірюха, А. О.
    Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера [] / А. О. Завірюха // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 6. - С. 187-190. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

13.


    Фролова, Л. В.
    Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [] / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 469-474. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Маркетинг
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая товарная стратегия -- споживчі властивості товару -- потребительские свойства товара -- торговельна марка -- торговая марка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Наторіна, А. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.


    Міненко, М.
    Інституційна спроможність фахових об'єднань в Україні [] / М. Міненко // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 42-49 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

15.


    Шафалюк, О. К.
    Інституціональні особливості розвитку нових типів споживання та їх маркетингової ідентифікації [] / О. К. Шафалюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2008. - N 12. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

16.


    Килипенко, Володимир Володимирович.
    Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [] / В. В. Килипенко // Економіка АПК. - 2017. - N 8. - С. 82-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- комплекс маркетингу -- просування товару

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

17.
658.8(075.8)
Ч-96


    Чучка, І. М.
    Інтерактивний маркетинг [] : навч. посібник / Чучка І. М., Студеняк І. П. ; М-во освіти і науки України, Мукачів. технол. ін-т. - К. : Кондор, 2009. - 122 с. : табл. - Л-ра: с. 118. - Дод.: с. 119-121. - ISBN 978-966-351-184-9 : 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
електронний покупець -- електронный покупатель -- основні ресурси -- основные ресурсы -- користувачі мережі -- пользователи сети -- комунікаційна характеристика -- коммуникационная характеристика -- глобальний електронний ринок -- глобальный електронный рынок -- концепція маркетингу -- концепция маркетингу -- електронна пошта -- електронная почта -- мобільна торгівля -- мобильная торговля
Анотація: Навчальний посібник складений у відповідності до вимог програми із дисципліни "Інтерактивний маркетинг" для вищих навчальних закладів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Студеняк, І. П.; Міністерство освіти і науки УкраїниМукачівський технологічний інститут
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

18.
658.8:004.738.6](075.8)
Л64


    Литовченко, Ірина Львівна.
    Інтернет- маркетинг [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 184 с. : табл. - Глосарій: с. 165-173. - Дод.: с. 174-179. - Л-ра: с. 180-181. - ISBN 978-966-364-676-3 : 50.00 грн, 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 32.973я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
віртуальна економіка -- виртуальная экономика -- пошукові системи -- поисковые системы -- аудиторія інтернет -- аудитория интернет -- українська аудиторія інтернет -- украинская аудитория интернет -- бенчмаркінг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- доменне ім'я -- доменное имя -- інтернет-марки -- интернет-марки -- ціноутворення -- ценообразование -- онлайновий аукціон -- онлайновый аукцион -- реклама -- банерна реклама -- спам -- веб-сайт
Анотація: Концепція та методологія Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, Володимир Петрович
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

19.


    Мазаракі, А. А.
    Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів [] / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 12. - С. 423-429. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Інтернет
   Маркетинг

   Комунікації

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- е-лояльність -- э-лояльность -- підприємства торгівлі -- торговое предприятие

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дубовик, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
339.138(075.8)
Є-41


    Єжова, Л. Ф.
    Інформаційний маркетинг [] : навч. посібник / Л. Ф. Єжова. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 483-489 . - ISBN 966-574-349-X : 052.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(2)253я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне виробництво -- информационное поизводство -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- моделювання бізнесу -- моделювання маркетингу -- експертні системи -- эксперные системы -- маркетингові джослідження -- маркетинговые исследования -- управління маркетингом -- служби маркетингу -- планування маркетингу -- інформаційні продукти і послуги (ІПП) -- информационные продукты и услуги -- інформаційні фірми -- информационные фирмы -- рекламно-збутова політика -- рекламно-сбытовая политика -- інформаційний ринок -- ринок апаратних засобів України -- світовий ринок ПК -- мировой рынок ПК -- ринок програмних засобів -- рынок програмных средств -- ринок інформаційних ресурсів -- ринок інтерактивних послуг -- рынок интерактивных услуг -- ринок Інтернет-послуг -- рынок Интернет-услуг -- консалтинговые услуги -- маркетингові послуги -- ІТ-персонал -- конкурентна стратегія фірми -- конкурентная стратегия фирмы -- ціноутворення в інформаційній галузі -- ценообразование в информационной отрасли -- ціноутворення програмних продуктів -- програмні засоби маркетингу -- програмные средства маркетинга
Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)